740Bjørn Skrevet April 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 (endret) Har tilpassa da, bare og heilsveise. :D Endret Desember 30, 2010 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Yeah, på tide me ein aldri så liten oppdatering! Har fått gjort litt sio sist.. Har malt golvet og plassen bak støtfangeren bak. Bildene kan fortelja resten. Blei fint detta her :) ''Plassen'' bak støtfangeren :) Malinga eg bruker, om nokon lurer :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Veldig lite aktivitet det var her da :( Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Ser bra ut :) Stå på :D Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Ser bra ut :) Stå på :D Bra du synst det :) Takk for det! Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Blir gull dette her! :) Skal gjøre noe slikt med min om jeg noen gang får den igjen =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Blir gull dette her! :) Skal gjøre noe slikt med min om jeg noen gang får den igjen =/ Tusen Takk skal du ha ;) Kossen går det me sveisinga di? Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Sjekk prosjekttråden min :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Hey Hey!! I dag har eg fått gjort ein del.. Eller, eg har malt golvet då :) Bilder: Ikkje så mykje eg har fått gjort, men alt teller :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Alt teller :) Dette her blir bra :p Jeg må bare få plass i garasjen, så kan jeg begynne å skru fra hverandre mer :p Stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Alt teller :)Dette her blir bra :p Jeg må bare få plass i garasjen, så kan jeg begynne å skru fra hverandre mer :p Stå på!! Takk!! :) Kult at minst ein likesinnet følger med her :thumb I dag blir det nok og få sveist ferdig golvet. Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Halloen! Har fått gjort litt i da sista, sjølv om da har vore litt stille her inne :):thumb Bilder: Har fått malt plata heilt forran på bilen. Blei veldig bra, men må ha på eit strøk til :) Og så har eg fått satt på støtfanger bak etter eg malte og fiksa det bak. Gjekk over støtfangeren med plastikkfornyar også. Blei fornøgd med resultatet så langt :) Bilde: Ja, dette var dagens oppdatering :) Må kanskje bli flinkare og oppdatera.. Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 (endret) Hei og hå! :) I dag har eg på ein måte ''Styla'' bilen litt :) Fyst monterte eg fronten på den, så når det var gjort,så satte eg 1000-meterene inni grillen (Litt av ein jobb), og eg må sei eg blei veldig fornøgd med da, og det var verdt alt arbeidet.. Har også tectylert i holrommet mellom karosseriet og skjermane framme. Bilder: Tok bilen ut i dag og jobba på den ute ;) Tectylerte, trengte egentleg ikkje da, men har du gjort da så har du gjort da for ei god stond. Lyktene inni grillen, blei steintøft :afro Var mykje arbeid og tilpassing, men det var verdt da. Sveising pågår. Prosjektet går på fram ja :) Satte også på dette dekselet. ENJOY PEOPLE Endret Mai 13, 2010 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Du har skillz man! Hadde jeg bare hatt plass i garasjen så skulle jeg også gjort så dypt arbeid som du gjør, men siden min står ute, blir det bare småting -.-' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Du har skillz man! Hadde jeg bare hatt plass i garasjen så skulle jeg også gjort så dypt arbeid som du gjør, men siden min står ute, blir det bare småting -.-' Takk for smigrende ord :) Som me pleie sei, alt kommer med tida :m'm: Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg