MercedesW124 Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Jada :D MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Slenger ut ein liiten oppdatering mens eg venter på at klarlakken på felgen skal tørke. :) Skal komme med fleire bilder i morgon når klarlakken er tørr og eg har fått av maskeringa. :) Kommentarer? Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Har fått av maskeringa og fått montert den eine felgen nå! :D Blei veldig fornøgd med lakkeringa. :D Litt bilder: Kommentarer? :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Hei. Har fått pussa og grunna ein til felg i dag. :D Ser bra ut grunninga så langt, håper eg blir like heldig med lakkeringo på denne felgen som på den andre. :D Er ikkje så veldig mykje å ta bilde av akuratt det, får komme med bildeoppdatering når felgen er blitt lakkert. :) Mvh. Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 bra arbeid på dette :D http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 bra arbeid på dette :D Hehe, er skikkelig førnøgd med felgene. :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antonius Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Flott og inspirerende tråd, for ikke å snakke om grom bil ! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Flott og inspirerende tråd, for ikke å snakke om grom bil ! ;) Takker så meget for godord! :D Liker det at folk blir inspirert av tråden min. :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeRje Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Ble mye bedre felgene nå ja.. så mye finere ut.. :) kjør stil, opel uten tvil! Min tråd med forlatte Opler: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/ascona/276395-forlatte-ascona-ber.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Ble mye bedre felgene nå ja.. så mye finere ut.. :) Trur det blei merkbar forskjell ja! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Kommer med ein rask kveldsoppdatering. :) Har fått lagt eit lag med sølvlakk på felgen nå, eit lag igjen før klarlakk. Har også gjort klar felg nr. 3 for grunning i morgon. :) Bilder: Slik ser det ut for tiden. :) Klar for litt grunning i morgon. :D Greit med mønster igjen igrunn. :thumb I morgon blir det Biltema for å handle litt kabel til anlegget. :) Kommentarer? Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 blir dritbra de felgene der! :D ja da har du jo noen dekk og slite ut... :) http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 blir dritbra de felgene der! :D ja da har du jo noen dekk og slite ut... :) Hehe, er sant det! :D Skal ikkje sjå bort i frå at det blir litt blårøyk i bygda til sommeren... :thumb Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 (endret) Hei og hå. :D I dag har eg stått og skrudd i 12 timer, altså fra klokka halv ti til halv ti om kvelden. :) Fekk gjort veldig masse i dag, blandt anna så er delebilen blitt heilt klar for skroting. Fekk tatt av innsuget med weber'en, vannpumpa og masse følere som satt i blokka og i toppen. Tenkte det kunne være greit å ha på lur om noko skulle gå gale. :D Ellers er den ribbet inni, det som ikkje er ødelagt er blitt tatt vare på. Har også funnet ut at det står på stabilisatorstag på delebilen, noko det ikkje er på prosjektbilen. :D Har også tatt ut hastighetssensoren i bakakselen, då eg trur denne er ødelagt på bilen min siden speedometeret ikkje fungerer. :) Eg og pappen fant ut at setetrekka og teppene fra delebilen ville passe fint i Pv'en, så da blir det 740 setetrekk og tepper fra 740 i Pv'en! :D Teppene passa inn, men skal modde de litt for at dei skal passe heilt perfekt. :) Det var vell ribbing mesteparten av dagen gjekk i, så nå venter eg bare på å få skrotet det gamle dritet av ein delebil som står å tar plass og ruster. :) Så har eg fått grunna dei to siste felgene mine, så nå venter eg på at dei skal tørke slik at eg kan legge på eit lite lag til før sølvlakk etterfulgt av klarlakk. :D Er passe lei nå etter å ha skrudd i 12 timer... Bilder: Stakkaren av ein delebil står der og ruster og gjør seg klar for skroten... :D Felgene mine grunna. :D Før og nå: Slik var den eine felgen før. :) Rusten og fæl. Og slik er den blitt nå! :D Er noe ujevn i kantene, men det får så være. :) Gadd ikkje pusse meg i hjel, så bare lot da verte slik. :) Endret April 9, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet April 9, 2011 Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 Du kan sei at volvo'n er nermare strøken enn ka den har vert på lenge no :D :D -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg