Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet

740Bjørn

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei. Har fått pussa og grunna ein til felg i dag. :D

Ser bra ut grunninga så langt, håper eg blir like heldig med lakkeringo på denne felgen som på den andre. :D

Er ikkje så veldig mykje å ta bilde av akuratt det, får komme med bildeoppdatering når felgen er blitt lakkert. :)

Mvh. Bjørn

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med ein rask kveldsoppdatering. :)

Har fått lagt eit lag med sølvlakk på felgen nå, eit lag igjen før klarlakk. Har også gjort klar felg nr. 3 for grunning i morgon. :)

Bilder:

2r7bjbl.jpg

Slik ser det ut for tiden. :)

mhdbbp.jpg

zx724w.jpg

Klar for litt grunning i morgon. :D

20aqu55.jpg

Greit med mønster igjen igrunn. :thumb

I morgon blir det Biltema for å handle litt kabel til anlegget. :)

Kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå. :D

I dag har eg stått og skrudd i 12 timer, altså fra klokka halv ti til halv ti om kvelden. :)

Fekk gjort veldig masse i dag, blandt anna så er delebilen blitt heilt klar for skroting. Fekk tatt av innsuget med weber'en, vannpumpa og masse følere som satt i blokka og i toppen. Tenkte det kunne være greit å ha på lur om noko skulle gå gale. :D

Ellers er den ribbet inni, det som ikkje er ødelagt er blitt tatt vare på. Har også funnet ut at det står på stabilisatorstag på delebilen, noko det ikkje er på prosjektbilen. :D Har også tatt ut hastighetssensoren i bakakselen, då eg trur denne er ødelagt på bilen min siden speedometeret ikkje fungerer. :)

Eg og pappen fant ut at setetrekka og teppene fra delebilen ville passe fint i Pv'en, så da blir det 740 setetrekk og tepper fra 740 i Pv'en! :D Teppene passa inn, men skal modde de litt for at dei skal passe heilt perfekt. :)

Det var vell ribbing mesteparten av dagen gjekk i, så nå venter eg bare på å få skrotet det gamle dritet av ein delebil som står å tar plass og ruster. :)

Så har eg fått grunna dei to siste felgene mine, så nå venter eg på at dei skal tørke slik at eg kan legge på eit lite lag til før sølvlakk etterfulgt av klarlakk. :D Er passe lei nå etter å ha skrudd i 12 timer...

Bilder:

iptcah.jpg

Stakkaren av ein delebil står der og ruster og gjør seg klar for skroten... :D

19kxd.jpg

Felgene mine grunna. :D

Før og nå:

2m6myau.jpg

Slik var den eine felgen før. :) Rusten og fæl.

28tjj9t.jpg

Og slik er den blitt nå! :D Er noe ujevn i kantene, men det får så være. :) Gadd ikkje pusse meg i hjel, så bare lot da verte slik. :)

Endret av 740Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår