740Bjørn Skrevet April 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 Du kan sei at volvo'n er nermare strøken enn ka den har vert på lenge no :D :D Hehe. :D Tenker det blir bra med nyoppussa felger, neste steg er lakkrens. :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet April 9, 2011 Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 flott det! :) har fulgt prosjekte ditt heile veien og må si eg like pågangsmote ditt :) fått fjerne all rusten under den no då eller gjennstår det litt ved innfestninga til bak akslingen? -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 flott det! :) har fulgt prosjekte ditt heile veien og må si eg like pågangsmote ditt :) fått fjerne all rusten under den no då eller gjennstår det litt ved innfestninga til bak akslingen? Jepp! :D Liker at folk har fulgt med heilt i frå starten, det er bra gjort. :D Rusten i golvet og i motorrom er tatt, det som står igjen er rust i hjulbuer bak og som du sier ved innfestinga til bakakslingen. :) Skal skru ned bakakselen i sommer og gjøre skikkelig reint oppi der og samtidig tectylere og sveise rusta i hjulbuer og i bagasjeromsbunn. Og samtidig gi bakakslingen litt maling og litt overhaling. :D Da er vi så å seie ferdig med rusta på bilen. :thumb Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texaliz Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Du må kje hiva delebilen uten å ta vare på girkasse og bakaksling! Heilt essensielt! og da e noke du kan få solgt me ein seinare anledning. Sku nesten ha komt og sitt på bilen, virke som du har fått te ein heil del! :) Har sotte noken tima og lest heile driten, og e imponert! Kan og evt. hjelpa deg me anlegg om da e nødvendig :) - 1994 Volvo 944 B230FT, smålig oppjustert :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 (endret) Du må kje hiva delebilen uten å ta vare på girkasse og bakaksling! Heilt essensielt! og da e noke du kan få solgt me ein seinare anledning. Sku nesten ha komt og sitt på bilen, virke som du har fått te ein heil del! :) Har sotte noken tima og lest heile driten, og e imponert! Kan og evt. hjelpa deg me anlegg om da e nødvendig :) Hallo! Sant da, skulle fått av bakakslingen og girkassa, satt akuratt å tenkte på det. :) Men eg får sjå ka eg skal gjere. Kor e da du holde te? Sio du komme frå Kvinnherad. :D Har gått med mange arbeidstimer i denne bilen, og fleire skal det bli! :D Bare å ta turen ein dag viss du gidde da! :thumb Creds til deg som gadd å lese igjennom heile tråden! :D Har jo plana om å stilla den ut på vårmønstringo på Husnes i Mai bare på gøy, som eit prosjekt liksom. :D Endret April 11, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texaliz Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 helde te i røsslandslio ;) Kan godt henda eg tar meg ein tur ja! :) gidde du senda meg nr ditt på PM, så kan eg ringa deg ein dag da passe sånn! :) - 1994 Volvo 944 B230FT, smålig oppjustert :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 (endret) helde te i røsslandslio ;) Kan godt henda eg tar meg ein tur ja! :) gidde du senda meg nr ditt på PM, så kan eg ringa deg ein dag da passe sånn! :) Sopass. :D Ska fiksa da eg. :) Endret April 11, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Har lagt eit lag med sølvlakk i dag; Og seinare kjem det ein kis så ska henta delebilen min. :) Så då ska eg endeleg får kvitta meg med delebilen... Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Får du mange penger for den ? :D MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Får du mange penger for den ? :D Nei, tviler litt på det. Er ein fyr så henter bilen din gratis og leverer den på skroten, så trur ikkje at eg får penger for den. Me har ikkje skikkelig skrot på Husnes, bare gjennvinning. Så det koster å få levert den viss ikkje han fyren kjem å henter den. :) Så like greit å få den henta gratis, enn å levere den og samtidig betale. Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Da var delebilen levert. :D Har endelig fått bort skrapet; (Dårlig mobilkamera.) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Hade, Volvo 740 delebil :D MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Hade, Volvo 740 delebil :D Hehe. :D Endelig fått levert skiten! :thumb Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Du må huske og endre signaturen din nå :D MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetPie Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Har lest hver side av dette prosjektet nå. Må bare si, fytti katta så mye du har gjort til å være 14 år !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg