740Bjørn Skrevet April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Ser bra ut :) Takker! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeRje Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 så ut som det ble greit det der.;) men ser du må få på ett senkesett, du må jo få høydeskrekk av og sitte i bilen.. hehe :D kjør stil, opel uten tvil! Min tråd med forlatte Opler: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/ascona/276395-forlatte-ascona-ber.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 så ut som det ble greit det der.;) men ser du må få på ett senkesett, du må jo få høydeskrekk av og sitte i bilen.. hehe :D Ja, funker fjell gjør det også. :) Ja, det er mange som maser om at eg burde kjøpe meg senkesett til bilen, men kan sei med ein gong at det blir ihvertfall ikkje endo. Må få gjort alt det nødvendige på bilen før eg begynner å koste på den for alvor. :) Har fått laga ein liten snutt i dag, skal mekke sammen ein liten oppdatering nå snart, så då ska dåke få sjå! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Har gått i kjøring og musikkspilling i dag, men har også fått satt ein liten finpuss på diverse interiørdetaljer. Fekk blandt anna satt på stoffpanelene som er inni dørtrekkene igjen. :) Har også tatt meg tid til å lage ein liten snutt med video fra anlegget. :D Opptakene er gjort med iPod, som er ganske genialt for der kan du laste videoen rett opp på Youtube og då kan den bli publisert ganske fort. :) Overraskende god lydkvalitet på opptakene fra iPoden var det også. :D http://www.youtube.com/watch?v=O5g5SC4TLKI Pluss eit lite stemningsbilde: Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Jeg så deg på 1:47 :D MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Jeg så deg på 1:47 :D Hehe, kjendis i noen sekunder! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Ble bra det der! Ikke så værst lyd heller :) Men, du får ikke gjemt kablene under teppet da? Også, bare lager du et lite hull i teppet, for å dra kablene igjennom der? :) Hadde vært litt penere kanskje :) Men for all del, ser jo bra ut slik som det er også ;) Bare en lite ide. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Ble bra det der! Ikke så værst lyd heller :) Men, du får ikke gjemt kablene under teppet da? Også, bare lager du et lite hull i teppet, for å dra kablene igjennom der? :) Hadde vært litt penere kanskje :) Men for all del, ser jo bra ut slik som det er også ;) Bare en lite ide. hehe Blei ikkje så gale trur eg nei. :D Har planer om å gjøre akuratt det du sier, men skal få rydda skikkelig opp i bagasjerommet før det skjer. :) :thumb Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Nb! Du har nå mistet noen liter bagasjeplass :D MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Nb! Du har nå mistet noen liter bagasjeplass :D Det gjer ikkje noko, bare gøy med lyd! :D Må ofre litt bagasjeplass for å få god lyd. :thumb Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Jeg skal gjømme noe lurt i reservehjulsbrønnen :D MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Jeg skal gjømme noe lurt i reservehjulsbrønnen :D Ja, det er vell kvar sin smak. :) Eg personlig liker bedre at basserne ligger synlig i bagasjerommet, gjer ikkje noko at litt bagasjeplass går tapt. :) :thumb Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2011 Har vaska bilen i dag, men på grunn av tørt vær så blei den ganske støvete igjen etter ein liten kjøretur. Får ta ein vask igjen neste helg. :D Måtte utnytte det varme været i dag, så måtte som sagt ta ein liten vask av bilen. :) Legger ut nokre bilder sjølv om bilen er støvete: Kommentarer? :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2011 Over 30.000 visninger i tråden nå! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeRje Skrevet April 24, 2011 Rapporter Share Skrevet April 24, 2011 Ble greit det, men e det ene elementet sprengt? eller e det bare lyd kvaliteten på ipoden? :D kjør stil, opel uten tvil! Min tråd med forlatte Opler: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/ascona/276395-forlatte-ascona-ber.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg