740Bjørn Skrevet April 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 (endret) Bilder :volvsmile Jada, det kommer. :) Endret April 28, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Hei og hå. :) Nå har eg fått lakkert siste rest, skal bare ha på litt klarlakk nå, så er vi klare! :D Så her kommer dei etterspurde bildene. :) Blei ganske fornøgd med lakken totalt sett, vart ikkje noko toppresultat, men det blei heilt greit. :D Fargen på lakken vart litt mørkare enn den orginale, sjølv om det skulle være samme farge. Men orginallakken er jo litt sliten, så blir sikkert bedre når eg får polert og rensa orginallakken på bilen. :) Lakkeringa på panseret vart ganske bra, ingen renninger men som sagt er fargen litt mørkare. :) På hjulbuen bak blei det litt renninger, men det blei mykje bedre enn før. Har akuratt lagt siste lag med lakk på den lille flekken ved lista på førerdøra, så nå skal eg snart ut å legge på litt klarlakk. :) Skal ta å rubbe og polere alle lakkoverganger så overgangen ikkje blir så stor når det er litt forskjell på fargene. :D Bilder: Blei jo mykje bedre enn før dette her, så gjer ikkje noko om fargen var litt mørkare bare det ser bedre ut enn før! :) Her er bilde uten blits, trur det beskriver forskjellen best. :) Er ikkje store forskjellen på fargene, men det er litt. Slik blei bakskjermen. Denne flekken venter på eit lag med klarlakk før ferdigstilling. :) Gammalt vs. Nytt dørtrekk. :D Dårligt... Blei bra! :D Kommentarer? Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Ser bra ut dette her! :) Ser du skal på et lite treff, husk å ta masse bilder da :D ! Ble ikke så allerværst med lakken, men det er jo bare en første biL? Trenger ikke å være HELT strøken :) Hadde det treffet vært nærmere her hvor jeg bor, så hadde jeg tatt turen :) hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 (endret) Ser bra ut dette her! :) Ser du skal på et lite treff, husk å ta masse bilder da :D ! Ble ikke så allerværst med lakken, men det er jo bare en første biL? Trenger ikke å være HELT strøken :) Hadde det treffet vært nærmere her hvor jeg bor, så hadde jeg tatt turen :) hehe. Takker! :D Ja, blir treff på meg nå. :D Er rimelig førnøgd med lakken, ja. Holder for nå, får heller ta det opp igjen skikkelig med lakksprøyte ein annan gong. :) Dette blir min bil på 18 årsdagen, så er sant som du sier der. :) Masse bra å sjå på dette lokale treffet, har vore tilskuar så lenge eg kan huske, og nå skal eg komme i eigen bil! :D KONGE! :D Endret April 28, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeRje Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 ble bra med lakken..:D var ikke store forsjellen ;) stå på videre, dette blir gromt! :) kjør stil, opel uten tvil! Min tråd med forlatte Opler: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/ascona/276395-forlatte-ascona-ber.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Hvis du prøver å polere resten av panseret så blir forskjellen mye mindre :) 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 ble bra med lakken..:D var ikke store forsjellen ;) stå på videre, dette blir gromt! :) Takker! :D Ja, er fornøgd eg, sjølv om det ikkje blei noko toppresultat. :thumb Hvis du prøver å polere resten av panseret så blir forskjellen mye mindre :) Ja, det var akuratt det eg og tenkte, så håper på at det blir bra. :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Over 700 poster i tråden nå! :D Dette liker vi! :thumb Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 (endret) Har jobba på spreng dei to siste dagane no, men no er eg omsider i mål! :D Rydding og støvsuging blei gjort i går, vask og polering gjort i dag. :) Bare å klistre på prøveskilta nå, så bærer det avgårde i måro tidlig. :D Er mørkt ute, så bildene blei litt dårlige... Bilder: Ryddig sa du? :D Ryddig! :D Prøveskilt!! :D Kommentarer? :D Endret April 30, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet April 30, 2011 Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 Fiiiiiiine speil :D MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 Fiiiiiiine speil :D Ja, eg veit. :) Fekk ikkje tid til å fikse det, men det får gå. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet April 30, 2011 Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 Hah :D MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Jobber med oppdatering etter prøveturen og utstillinga nå, men Photobucket kødder seg, så kommer ikkje inn! :( Får heller vente med oppdateringa til Photobucket begynner å samarbeide igjen. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magaas27 Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 har sett igjennom hele tråden og jeg må si at jeg er stor imponert! du har all min respekt! :D siden du har lenge igjen til at du får lappen så kommer jeg med noen ideèr til hva du kan gjøre i fremtiden: 940 front (liker ikke helt 960 fronten) lakkere den svart (etter min mening, jeg elsker svarte biler :D) hvite compomotive felger, eller volvo's R-sport felger 960 bakfanger takspoiler 960 dørhåndtak STÅ PÅ! :D følger ivrig med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeRje Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 hehe.. wunderbaumen e kommet opp i vinduet og så eg.. det e bra! :D kjør stil, opel uten tvil! Min tråd med forlatte Opler: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/ascona/276395-forlatte-ascona-ber.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg