RsTurbo94 Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Ser bra ut, som vanlig :) hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 har sett igjennom hele tråden og jeg må si at jeg er stor imponert!du har all min respekt! :D siden du har lenge igjen til at du får lappen så kommer jeg med noen ideèr til hva du kan gjøre i fremtiden: 940 front (liker ikke helt 960 fronten) lakkere den svart (etter min mening, jeg elsker svarte biler :D) hvite compomotive felger, eller volvo's R-sport felger 960 bakfanger takspoiler 960 dørhåndtak STÅ PÅ! :D følger ivrig med videre! Ah! Digg med sånn respons! :D Takker og bukker for ros. :D Liker idèene dine, har faktisk planer om masse det du skriver! :D Men er litt usikker på den 940 fronten, trur det blir slik at eg kjøper meg Usa-front til bilen min med tida, liker bedre det. :) Blir nok å beholde orginalfargen ved ein eventuell lakkering, liker fargen som er på bilen nå veldig godt. :D Kult at du vil følge med! :D Setter pris på det! hehe.. wunderbaumen e kommet opp i vinduet og så eg.. det e bra! :D Stemmer det! :D Det er fine greier vettu. :) Ser bra ut, som vanlig :) hehe. Hehe, takker! :D Har fått Photobucket til å funke nå, så blir vell opplasting av bilder i nærmeste framtid! :D Stay tuned! Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 (endret) I går hadde eg som sagt bilen på utstilling og var etter det på prøvetur! :D Kjørte bilen på utstillinga kl. 11, og var ferdig ca. kl. 15. :) Tok masse bilder av både bilen min og dei andre bilene som var der. :D Etter utstillinga var det heim å få i seg noko mat, så bar det ut på prøvetur. :D Bilen gjekk som eit skudd, hadde ein lengre tur fordi nokre bygder her, og stoppa på ferjekaien og i båthavna på heimveien der eg tok masse bilder. :) Gjekk fint på lavt turtall, var morsomt å få litt turtall på motoren i oppoverbakker og på sletter, går bra til å være ein B230F motor. :D Advarsel: Mange bilder! :D På utstillinga: Volvo 240 med V8 som stod på sida av meg på utstillinga. :D Tok selvfølgelig ikkje bare bilder av min bil på utstillinga, men disse og litt fleire bilder var dei eg hadde av Volvoen. :) Kanskje eg kan ta å legga ut bilder av fleire fine Volvoar viss folket ønskjer det. :D Heime før prøvetur: På prøvetur: På ferjekaien: I Båthavna: Oiii, dette ble mange bilder! :D Nyt dem! Endret Mai 2, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Skal begynne å legge litt planer nå. Har begynt å tenke litt på kva som skal bli gjort før sommaren og i sommar/høst. Skal prøve å lage meg ei lita liste for kva som skal bli gjort. :) Bilen blir vertfall beholdt slik den er nå til etter konfirmasjonen min 22. Mai, for på Konfirmasjonsdagen skal eg bli kjørt til kyrkja i Volvoen og etterpå skal vi kjøre til lokalet der vi skal ha konfirmasjonen som ligger ca. 50 minutt fra kyrkja. :) Etter det ser planen slik ut for Sommer/Høst 2011: (Ting skal skje i rekkefølge, med toppen først og bunnen til sist. Kan skje endringer.) Plukke sundt bakakslingen for maling og overhaling. Ein del av sveiseprosjektet mitt der bakakselen må ned for å komme bedre til rusta ved støtdemperfester bak på kvar side av ramma og rusta ellers i hjulbuer og bagasjerom. Som sagt så blir det sveising av rust i hjulbuer, støtdemperfester bak og bagasjerom. Skal skje mens bakakselen fremdeles er nedplukket. Få fiksa lekkasjen som er lokalisert over frontruta. Må sikkert ut med ruta for å få fiksa dette, vurderer å sende bilen til spesialist slik at han kan få gjort dette skikkeleg. Oppshining av alle understellsdeler, må gå over bremsene og bytte bremseskjold. Lakkering av stab. stag og styrestag m.m. Er som sagt ikkje komt så veldig mykje lenger enn dette her, så oppdaterer etter kvart. Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 hahahhahaha leste at du skulle bli kjørt til tyrkia xD http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 hahahhahaha leste at du skulle bli kjørt til tyrkia xD Haha, ouch, det hadde blitt ein lang biltur!!! xD :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Gromme bilder! Og en ganske bra plan! :D Ser frem til å lese de oppdateringene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Gromme bilder! Og en ganske bra plan! :D Ser frem til å lese de oppdateringene :) Takker! :D Trur det skal bli bra eg, når disse planane blir gjennomført. :D :thumb Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 (endret) Har gjort eit lite forsøk på å reparere den ødelagte Subwooferen i dag. :) Fronten på Subwooferen er knekt tvert av frå magneten og spolen, så nå gjere eg eit lite forsøk på å lime dette sammen igjen før eg ser på Subwooferen som søppel. :) Er verd eit lite forsøk! Aralditt (lim) er ein steikje fin ting! :D :thumb Endret Mai 4, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 I går hadde eg som sagt bilen på utstilling og var etter det på prøvetur! :DKjørte bilen på utstillinga kl. 11, og var ferdig ca. kl. 15. :) Tok masse bilder av både bilen min og dei andre bilene som var der. :D Etter utstillinga var det heim å få i seg noko mat, så bar det ut på prøvetur. :D Oiii, dette ble mange bilder! :D Nyt dem! Aaaah, en Lancia Thema 8.32. Original Thema med Ferrari V8. Sjelden vare. Deilig foelelse aa kjoere bilen din etter saa mye arbeid tipper jeg!!? du har vaert flink. ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Aaaah, en Lancia Thema 8.32. Original Thema med Ferrari V8. Sjelden vare. Deilig foelelse aa kjoere bilen din etter saa mye arbeid tipper jeg!!? du har vaert flink. Stemmer dette, deilig og rå Lancia! :D Var utruleg kult å endelig få kjørt ein tur med bilen på veien. :thumb Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Har klart å fikse den ødelagte Subwooferen! :D Testa den nå etter at limen har logge å stivna i natt, nå funker den også fett! :D Ha på litt meir lim nå før den blir montert i kassen igjen. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Slenger ut nokre bilete av ein skitten Volvo som blei tatt nett i stad då eg var på vei ut på ein liten kjøretur med bilen. :) Er rimelig tørt ute nå, så bilene blir jo støvete bare etter ein liten kjøretur... Støvete... Blir fint med sommar nå! :D Kommentarer? Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Du skal vel bruke litt av konfirmasjons pengene til senkefjærer :drunk: MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 neeeeed! :D http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg