crazyclomp Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Hehe :p Må bare få solgt to mopeder og fikset motorsykkelen til naboen, så får jeg inn bilen :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Hehe :p Må bare få solgt to mopeder og fikset motorsykkelen til naboen, så får jeg inn bilen :D Hehe.. Dei går vell for skambud då tenker eg :):D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Ikke nå lenger, fordi jeg har fått inn bilen nå :) :D Kjøpe en scooter av meg? :P x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Takk!! :) Kult at minst ein likesinnet følger med her :thumbI dag blir det nok og få sveist ferdig golvet. Vranglært* 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Og det var en saklig kommentar? Bedre enn skropel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Vranglært* Hihihi, Volvo er nå bedre enn skropel, ja.. ;) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 (endret) Ikke nå lenger, fordi jeg har fått inn bilen nå :) :DKjøpe en scooter av meg? :P x) Hehe, skulle jo gjort det vettu, men det begynner og bli temmelig fullt her også. Pappa restaurerer ein Volvo Pv og no har eg og han kjøpt oss ein Triumph Herald me ska pussa opp i tillegg :) Endret November 13, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Vranglært* HVa oppnår du med den kommentaren? Og hva gjør han til en "vranglært"? Gjør han noe feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 HVa oppnår du med den kommentaren? Og hva gjør han til en "vranglært"? Gjør han noe feil? Han er sikkert misunneleg ;) Ikkje lett og vera Opel når Volvo er i nærheten.. Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Liker ikke noen av merkene, spesielt ikke skrOpel :lol: Men litt unødvendig kommentar fra 16vturbo Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Liker ikke noen av merkene, spesielt ikke skrOpel :lol: Men litt unødvendig kommentar fra 16vturbo Enig me den, men slik er det ;) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 (endret) Hei. Er begynt og bli ei lita stund sida eg har oppdatert her. Det har vertfall ikkje stått stille ;) Bildene kan fortelle: Fronten er begynt og ta form igjen; Har lakka innmaten i lyktene og lista under lyktene svart ;) Har hatt på plastikkfornyar på fangaren og grillen. :) Har også lakka underfangeren svart igjen, før var den grå og svart. Har også montert skjermane framme. Bilen begynner og ta form no. Også sveisinga begynner og bli ferdig. Mangler bare eine klossen som skal henge stolen fast no. Sikkert ingen stor jobb og sveisa :) Også har eg bytta ut klokka mi i instrumentpanelet med ei klokke eg hadde ligganes i eit anna speedometer der alle tala viste. I den gamle klokka viste bare 3, 6, 9 og 12. No er tallserien komplett. Mvh. Bjørn Endret November 13, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Det er jo absolutt ingen respons her inne jo :( Men eg skal fortsetta og oppdatere. Dei siste dagane har eg smurt opp alt av dørlåser og fått dei til og fungere. Høgre bakdør va gått i vranglås og gjekk ikkje opp. Men det er fiksa no, alt var bare heilt opprusta inni der. ;) Mvh. Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Hei :) Tøft prosjekt du har :) Kult å se en som er så ung som deg, som kan så mye bil!;) BTW! Er du sikker på at det er Weber gasser du har? Den ligner egentlig veldig på en vanlig K-gasser, som er noe av det værste Volvo har laget.. Flere bilder av motor rom?:) 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 (endret) Hei :) Tøft prosjekt du har :) Kult å se en som er så ung som deg, som kan så mye bil!;) BTW! Er du sikker på at det er Weber gasser du har? Den ligner egentlig veldig på en vanlig K-gasser, som er noe av det værste Volvo har laget.. Flere bilder av motor rom?:) Ja, er ein Webergasser. For det fyste er det manuellchocke på den, det er det ikkje på Orginal K-gasser, der er det automatchocke. Gasseren er sikkert bytta ut av forrige eigar på grunn av disse ''Vakuum'' problemene K-gasserne har. Og så står det Weber på luftinntaket, så dette er neppe orginalgasseren. :) Endret November 13, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg