740Bjørn Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 Løp og kjøp :D http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24143661 Ahh! Delige seter! :D Vurderer slike. :) Gjør det! Også spør du han om han har senkefjærer også, om ikke så spør du om han har kappeskiver! :D Hehe :D Slapp av, så fort den er Eu-godkjent, som forhåpentligvis blir på seinsommaren i år, så blir det senkefjærer! :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 Har ikkje blitt gjort så mykje, untatt at eg har fått montert begge Subwooferane, og fått dei te å funke fett. :D Har litt planer for i morgon då, då blir det å få montert DLS frontsettet som skal i framdørene og få montert de nye DLS høgtalerne som skal i bakdørene. :) Då kjem det sikkert ei meir informativ oppdatering. Sjølv om det ikkje er blitt gjort så mykje slenger eg ut eit par bilder alikavell. :) Go' bilen :D Bagasjerommet nå. :) Frontsettet til venstre, og høgtalerne som skal i bakdørene til høgre. :) Alle av merket DLS. Noen som har kommentarer? :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 Ahh! Delige seter! :D Vurderer slike. :) Hehe :D Slapp av, så fort den er Eu-godkjent, som forhåpentligvis blir på seinsommaren i år, så blir det senkefjærer! :) syns du kan spør han fordiom :D ahah Har ikkje blitt gjort så mykje, untatt at eg har fått montert begge Subwooferane, og fått dei te å funke fett. :D Har litt planer for i morgon då, då blir det å få montert DLS frontsettet som skal i framdørene og få montert de nye DLS høgtalerne som skal i bakdørene. :) Då kjem det sikkert ei meir informativ oppdatering. Sjølv om det ikkje er blitt gjort så mykje slenger eg ut eit par bilder alikavell. :) Frontsettet til venstre, og høgtalerne som skal i bakdørene til høgre. :) Alle av merket DLS. Noen som har kommentarer? :) Funker sikkert fett! 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 Hehe :) Funker fett! Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeRje Skrevet Mai 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 du får slenge utpå en video når du har fått montert front settet og det andre :D kjør stil, opel uten tvil! Min tråd med forlatte Opler: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/ascona/276395-forlatte-ascona-ber.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 du får slenge utpå en video når du har fått montert front settet og det andre :D Jepp, det ska eg vell få te. :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 Og senkesettet :) 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 Og senkesettet :) Nå må du slutte å mase. :doh Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 hva er det? 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 (endret) Montert begge høgtalerne i bakdørene nå og fått inn ein høgtaler fra frontsettet i passasjerdøra framme! :D Var lite heft å montere dei nye høgtalerne i bakdørene, bare skøyta kabelen frå delefilteret på den gamle høgtalerkabelen då dei var av den samme tynne typen høgtalerkabel. Mens det i fordørene måtte være tjukk høgtalerkabel frå høgtaleren og inn til spilleren, så dermed blei det litt kabeltrekking. :) Begynte litt seint i dag, så fekk bare montert den eine høgtaleren i frontsettet. Bilder: Var ikkje lenge eg klarte halde bilen heil. xD DLS høgtaleren montert i bakdøra. :) Gammel vs. Ny! :D Eine høgtaleren frå frontsettet montert i passasjerdør framme. :) Måtte monterast opp ned på grunn av konflikt med stålet inni døra... Tweetere som skal monterast på dasjbord med tida. :) Kommentarer så langt? Endret Mai 8, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 skikkelig bra! :D skaldet være noen form for "netting" over de? :) http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 skikkelig bra! :D skaldet være noen form for "netting" over de? :) Takker! :D Ja, det skal det, hadde bare ikkje fått montert dei på bildene. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 okay, nice :D http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Mai 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 Ser bra ut ;) Du kan jo gjøre det samme jeg gjorde med de diskantene :) hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 okay, nice :D Jepp :D Ser bra ut ;) Du kan jo gjøre det samme jeg gjorde med de diskantene :) hehe. Takker :D Ja, diskantene i de dekslene på innsida der med speilet? Det var slett ikkje dumt! :thumb Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg