Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet

740Bjørn

Anbefalte innlegg

Ahh! Delige seter! :D Vurderer slike. :)

Gjør det! Også spør du han om han har senkefjærer også, om ikke så spør du om han har kappeskiver! :D

Hehe :D Slapp av, så fort den er Eu-godkjent, som forhåpentligvis blir på seinsommaren i år, så blir det senkefjærer! :)

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikkje blitt gjort så mykje, untatt at eg har fått montert begge Subwooferane, og fått dei te å funke fett. :D

Har litt planer for i morgon då, då blir det å få montert DLS frontsettet som skal i framdørene og få montert de nye DLS høgtalerne som skal i bakdørene. :) Då kjem det sikkert ei meir informativ oppdatering.

Sjølv om det ikkje er blitt gjort så mykje slenger eg ut eit par bilder alikavell. :)

Litenoppdatering008.jpg

Go' bilen :D

Litenoppdatering001.jpg

Bagasjerommet nå. :)

Litenoppdatering005.jpg

Frontsettet til venstre, og høgtalerne som skal i bakdørene til høgre. :) Alle av merket DLS.

Noen som har kommentarer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh! Delige seter! :D Vurderer slike. :)

Hehe :D Slapp av, så fort den er Eu-godkjent, som forhåpentligvis blir på seinsommaren i år, så blir det senkefjærer! :)

syns du kan spør han fordiom :D ahah

Har ikkje blitt gjort så mykje, untatt at eg har fått montert begge Subwooferane, og fått dei te å funke fett. :D

Har litt planer for i morgon då, då blir det å få montert DLS frontsettet som skal i framdørene og få montert de nye DLS høgtalerne som skal i bakdørene. :) Då kjem det sikkert ei meir informativ oppdatering.

Sjølv om det ikkje er blitt gjort så mykje slenger eg ut eit par bilder alikavell. :)

Frontsettet til venstre, og høgtalerne som skal i bakdørene til høgre. :) Alle av merket DLS.

Noen som har kommentarer? :)

Funker sikkert fett!

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montert begge høgtalerne i bakdørene nå og fått inn ein høgtaler fra frontsettet i passasjerdøra framme! :D

Var lite heft å montere dei nye høgtalerne i bakdørene, bare skøyta kabelen frå delefilteret på den gamle høgtalerkabelen då dei var av den samme tynne typen høgtalerkabel. Mens det i fordørene måtte være tjukk høgtalerkabel frå høgtaleren og inn til spilleren, så dermed blei det litt kabeltrekking. :) Begynte litt seint i dag, så fekk bare montert den eine høgtaleren i frontsettet.

Bilder:

Oppdatering001-3.jpg

Var ikkje lenge eg klarte halde bilen heil. xD

Oppdatering002-2.jpg

DLS høgtaleren montert i bakdøra. :)

Oppdatering003-3.jpg

Gammel vs. Ny! :D

Oppdatering004-3.jpg

Eine høgtaleren frå frontsettet montert i passasjerdør framme. :) Måtte monterast opp ned på grunn av konflikt med stålet inni døra...

Oppdatering005-2.jpg

Oppdatering008-1.jpg

Tweetere som skal monterast på dasjbord med tida. :)

Kommentarer så langt?

Endret av 740Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår