740Bjørn Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Moped... alacocaina Ja? :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Er ikkje blitt mykje gjort med meg denne helgo. Har mest gått i jobbing ute og i dag har dagen gått i å polere Cadillac'en te naboen. Snakk om diger bil, det tok jo heile dagen. :p Har jo alt klart for å få komma litt vidare med bilen nå, så må bare samle litt arbeidslyst og så sette i gang. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Juni 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Brukte du poleringsmaskin? MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Brukte du poleringsmaskin? Kvifor skulle eg det? :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Gratulerer med moped, nesten så jeg savner å kjøre moped på sånne godværsdager som i dag! - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Gratulerer med moped, nesten så jeg savner å kjøre moped på sånne godværsdager som i dag! Takk :D Skal inn å hente den i morgon, det blir nok artig! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaffelStang Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Liker dette prosjektet veldig godt, og følger med her, så det er bare å stå på :p Syns det er veldig rått at du er så flink med tanke på alderen din! Fortsett som du gjør nå og du kan komme veldig langt! Inline Five <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Liker dette prosjektet veldig godt, og følger med her, så det er bare å stå på :pSyns det er veldig rått at du er så flink med tanke på alderen din! Fortsett som du gjør nå og du kan komme veldig langt! Takk skal du ha! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Har mest gått i kjøring og skruing på mopeden dei siste dagane, men nå har eg fått gjort litt med bilen igjen. I går malte eg understellet inni høgre hjulbue med arcanol, etterfulgt av eit lag med svart blank bengalakk i dag. I morgon blir det blåmaling på staga. :) Bilder: Kommentarer? :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Har fått malt staga mine blå nå. :D Er første av to strøk. Legger det siste strøket i morgon. Slik blei det første strøk: Og den strøkne (?) mopeden min: Har rensa forgassaren og lagt ny pakning mellom forgassaren og toppen. Nå går den skikkelig. :) Kommentarer? :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 (endret) Fått malt eit strøk til på staga og malt bremseskjolda nå i kveld. :D Bilder: Fått eit strøk med svart blank bengalakk. Slik blei det. :) Kommentarer? :) Endret Juni 11, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celliz Skrevet Juni 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 Fått malt eit strøk til på staga og malt bremseskjolda nå i kveld. :D Bilder: Fått eit strøk med svart blank bengalakk. Slik blei det. :) Kommentarer? :) ser meget flott ut :D - Golf 4 Prosjekt http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/287996-celliz-langtidsprosjekt-golf-4-fsi-2000-mod.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Juni 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 Ser veldig bra ut!! :D Du imponerer støtt du ;) hehe! Ikke bruk for mangen kroner på mopeden da ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 ser meget flott ut :D Jo, takk for det :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 Ser veldig bra ut!! :D Du imponerer støtt du ;) hehe! Ikke bruk for mangen kroner på mopeden da ;) Hehe, bra det :D Har til nå ikkje brukt ei einaste krone på den, men skal snart ha service så då vil da vell gå litt penger. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg