740Bjørn Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 (endret) Tenkte eg bare skulle leggja innpå nokre bilder av motoren og motorrommet etter forespørsel før i dag/går. Bildene: Weber-forgassaren med chockeviren til venstre på gasseren. :):yodude: Klistermerke der da skulle stått Weber, men det er ganske trangt under panseret så det har blitt slitt vekk med årene. Var dette eg meinte med at Weber-gasseren er litt større enn orginalgasseren til K-motorane. Far min foreslod at me skulle lakka VOLVO-bokstavane oransje, ka syntest folket om da? Nokon så har eit tips til og få manifolden sølv igjen? :) Traktorvifte deluxe :D Skal ha motoren ut når eg har fått i sammen bilen og overhale den skikkeleg. Lakke motorblokka rød igjen og overhale diverse deler. Endo eit bilde av blokka og alle ledningane rondt. :D Volvo Servicebok :) Installasjonsmanualen til Weberen :) Endret November 13, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Okei :) Syns det såg så orginalt ut skjønner du hehe ;p Hadde en slik 745 jeg også :) Var en 87 mod med B230A^^ Kjempe god bil :) Bilen din hadde blitt rååå med 17"/18" Rondel Super DTM!:D Og en skikkelig senk!:D 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 (endret) Okei :) Syns det såg så orginalt ut skjønner du hehe ;p Hadde en slik 745 jeg også :) Var en 87 mod med B230A^^ Kjempe god bil :) Bilen din hadde blitt rååå med 17"/18" Rondel Super DTM!:D Og en skikkelig senk!:D Volvo er flott veitdu :) Felger kommer. Men i den alderen eg er i er det ikkje all verdens med penger tilgjengelig, men bare vent!! Sommerjobb har eg foresten fått meg, så oppgraderinger er innen øyesikte :) Rondel Super DTM er jo verdens tøffaste felgar til 745 da. Bilen er jo høg som eit fjell! Senkesett er i tankene ja. Skal få den lav, men ikkje for lav, for disse vegane me har på Vestlandet ødelegger både eksos og understell. Endret November 13, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Ah, likte fronten nå :D Liker arbeidet ditt mer og mer! UTrolig at du bare er 13 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Bilen vart bra nå :) så du hørte på meg anngående tusenmeterene bak grillen altså hehe. Kom seg veldig :) Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Volvo går jo forever!! :DFELGER SKAL BLI :) :) Men i den alderen eg er i e da ikkje all verdens med penger tilgjengelig, men bare vent!! Sommerjobb har eg foresten fått meg, så oppgraderinger er innen øyesikte:) Rondel er jo verdens tøffaste felgar til 745 :D Bilen er jo høg som eit fjell! Senkesett er i tankene ja. Skal få den lav, men ikkje for lav, for disse vegane me har på Vestlandet ødelegger både eksos og understell :/ Men.. Men.. :) Kapp 2 runder foran og en bak så får du fin høyde ;) En kompis av meg gjorde det på sin 90' 745 og det blei peeent med de 16" Volvo Galaxie felgene han har :D Lite tips!;) Lakker nederste del av blinklyset foran helt svart for å få lista under lyktene til å fortsette.. Ser mer helt ut;) :) 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 (endret) Ah, likte fronten nå :D Liker arbeidet ditt mer og mer! UTrolig at du bare er 13 :P Takk skal du ha :) Endret November 13, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 (endret) Bilen vart bra nå :) så du hørte på meg anngående tusenmeterene bak grillen altså hehe. Kom seg veldig :) Ja, blei bra no :D Takk for tipset forresten!! Endret November 13, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Kapp 2 runder foran og en bak så får du fin høyde ;)En kompis av meg gjorde det på sin 90' 745 og det blei peeent med de 16" Volvo Galaxie felgene han har :D Lite tips!;) Lakker nederste del av blinklyset foran helt svart for å få lista under lyktene til å fortsette.. Ser mer helt ut;) :) Blir det ikkje problemer med Eu-godkjenning om du kapper fjærene? Foretrekker senkesett trur eg, men dei så eg har sett på er så dyre!! :) Har fått tips av far min og til å lakke nederste delen, så da blir nok neste ting eg ska gjera. :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Halloen! Har fått gjort litt i dag, fekk heilsveist ferdig golvplata, men har ikkje slipt ned sveisesømmene. :D Går på fram, og når eg blir ferdig med og sveise golvet, kan eg begynna og setta litt interiør inn i bilden igjen, og då blir da velstand ;) Og så har eg putta Nøkkellåsane på dørane framme og på bagasjeluka i ei eska med white-sprit, for alle var full i drit og smuss, og gjekk difor ikkje ann og låsa verken opp eller igjen. Bilder: Jobber fortsatt!! :D Må beklaga rotet mitt, men her ser dåke at da går på fram :) Biten til eine førerstolfeste eg må fiksa før noko kan setjast inn igjen. :D No big deal anyways.. Jepp, det var dagens oppdatering. Følg med! Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Liker det :D Hvertfall "no big deal anyway" hehe, du står på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Blir det ikkje problemer med Eu-godkjenning om du kapper fjærene?Foretrekker senkesett trur eg, men dei så eg har sett på er så dyre!! :) Har fått tips av far min og til å lakke nederste delen, så da blir nok neste ting eg ska gjera. :D Du EU-Godkjenner først ;) Så er det fritt fram ^^ Hehe 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Du EU-Godkjenner først ;) Så er det fritt fram ^^ Hehe Hehehe, den var god :ahahahhaha: Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Liker det :DHvertfall "no big deal anyway" hehe, du står på :D Kult at nokon følger med vertfall!! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Ut nå og fiks blinklysene :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg