mister-klæbu Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 det ble gjennomført ja!! :-) egen dekkomleggsmaskin??? :-D Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2011 det ble gjennomført ja!! :-) egen dekkomleggsmaskin??? :-D Takker! :D Får låne dekkomleggingsmaskin på det lokale Amcar-huset. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2011 Nå er eg tilbake igjen etter å ha vært offline ei lita veke. Var på leir i Bø og kom heim att i dag. I morgon blir det sikkert noko skruing, så får komme med ei oppdatering då. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Har fått sjekka lukene og det innsuget til varmeapparatet for lekkasjer nå, og det ser veldig bra ut! Ikkje ei einaste drope var å sjå. :) Så då er det problemet løyst. Men bilen er ikkje heilt fri for lekkasjer endo, har endo den dårlige pakningen mellom karosseri og øverste del av frontruta. Skal få tatt ut klipsene og legge eit godt lag med Tec-7 lim oppå. Er det forøvrig nokon som veit korleis klipsa er festa? Har også fått malt på eit lag med bengalakk over arcanolen i golvet. Så nå venter eg bare på at det skal bli tørt slik at eg kan slenge inn teppene igjen. Bilder: Står å koser seg i garasjen. :D Nokre bilder eg tok i går: Kommentarer? :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Dersom ruta de ikke er limt, men satt inn med gummilist/pakning, saa bruk ikke Tec7 for aa tette der, bruk helst sika. Da limer du det ikke sammen, og det blir enklere aa faa ut seinere. ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Dersom ruta de ikke er limt, men satt inn med gummilist/pakning, saa bruk ikke Tec7 for aa tette der, bruk helst sika. Da limer du det ikke sammen, og det blir enklere aa faa ut seinere. Okei, takk for tipset! :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 I dag har eg vore å henta meg nytt interiør og 4 stk. orginale turbofelger til 740! :D Alt dette for 300 kr. :) Så da dropper vi planene om å få sommerdekk på letmetallfelgene mine og tar heller å flytter sommerdekka over på turbofelgene. Første eg gjore når eg fekk interiøret heim, var å reingjere det skikkelig. Tok først å støvsugde alle setene skikkelig, så rensing med eit godt middel fra Turtle. Bilder forklarer meir enn ord: Felgene! :D Skal vaskes og shines, så er de klar til bruk. Interiøret før vask og rens. :) Skittent og støvete. Ryggpute i baksetet, strøkent. Sittepute i baksete. Har desverre nokre svimerker, men de viser ikkje så godt. Eine framsete etter støvsuging og rens. :) Begge framseter etter vask og rens. Blei lika godt som nytt! :D Sitteputa før vask. Mugg. Drittent. Allerede forskjell etter første runde med rens! :D Sittepute ferdig rensa for denne gang. Interiør ferdig vaska og rensa! :D Ryggpute ferdig rensa. Montering i morgon! :D Kommentarer? Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 vart da knaill derre!!! koss du rensa det?? kjempefin farge!! :-) Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 vart da knaill derre!!! koss du rensa det?? kjempefin farge!! :-) Takk for det! :D Eg rensa det støvsuger og Turtle sin stoffrens. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 nice :D http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Flott prosjekt detta. :) Men ha teksten OVER bildene.. Mye lettere for oss lesere da.. :) 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Pent interiør Har like felger til min 740 glt, men de blir hvite å brukt til vinters :D - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 nice :D Takker :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Flott prosjekt detta. :)Men ha teksten OVER bildene.. Mye lettere for oss lesere da.. :) Takk for det. :) Skal prøve på det. Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Pent interiør Har like felger til min 740 glt, men de blir hvite å brukt til vinters :D Takk for det! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg