740Bjørn Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Muligens eg har bæsja på leggen nå ass! Tenkte ikkje på at baksetet til 745 er todelt, og ikkje i ein del slik som i sedan! :eek Får sjå meir på det i morgon. Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Hehe, samme rensemiddel brukte jeg på setene mine. :) Funker bra! De turbofelgene dine, jeg håper du skal lakkere de før du legger på dekk? De så ikke heeeelt fine ut i lakken akkuratt. :) Var fin farge på setene hvertfall. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Hehe, samme rensemiddel brukte jeg på setene mine. :) Funker bra! De turbofelgene dine, jeg håper du skal lakkere de før du legger på dekk? De så ikke heeeelt fine ut i lakken akkuratt. :) Var fin farge på setene hvertfall. :) Funker fjell vettu. :D Felgene skal enten lakkeres sølv orginalfarge eller kvit før de kommer på bilen. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Fått bytta begge framstolene og satt på plass teppene inni i dag. :) Har også fått lakkert dei koppene som sitter på sida av setene. Så var det det baksetet då. Har bestemt meg for å ta av trekket og sette det på baksetene bare for å gjere eit forsøk på om det blir bra eller ikkje. Formen på setene er likt, men midtkonsollen og delinga på det orginale setet er annerledes. Så viss eg bruker det som eit setetrekk utpå det orginale så trur eg at det vil løysa seg! :) Bilder frå dagen: God Volvo'n :D Førerstol ute. Blei bra etter litt støvsuging av rusk og rask. Teppe inne. Ny førerstol inne! :D Passasjerstol ute. Etter litt reingjering. Slik såg det ut då eg gav meg i dag. :) Deksela på sida av stolen lakkert. :D Kommentarer? :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Nå har eg endelig fått bestillt meg foringer til stabilisatorstaget mitt. :) Har bestillt 4 stk. av disse: Foring på Stabstag ende Det blir bra. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 hmm, ska itj du skifte t polyforinga med engang da? ikke mye dyrere fra pedersen racing d altså!! :-) Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 (endret) hmm, ska itj du skifte t polyforinga med engang da? ikke mye dyrere fra pedersen racing d altså!! :-) Vurderte det, men siden eg skulle ha noko andre småting frå Bcb.no i samma slengen, så då gjekk eg for disse foringane. :) Endret Juli 4, 2011 av 740Bjørn Skrivefeil Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 ahh oki :-) har 4 sånne du kunna ha fått gratis til meg :-) Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 ahh oki :-) har 4 sånne du kunna ha fått gratis til meg :-) Det sku du ha sagt litt før! damndamn Jaja, for seint nå da. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 kjøpt mæ 2 nye stag vettu, men skifte ut foringan i dem med poly, men hadd sikkert kosta like my og send dem! hehe :-p Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 kjøpt mæ 2 nye stag vettu, men skifte ut foringan i dem med poly, men hadd sikkert kosta like my og send dem! hehe :-p Åja, hehe :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 Fått montert resten av interiøret og lakka dekselet som sitter utenpå hjernen, vaska bilen utvendig og shina og vaska litt innvendig. :) Bilder forklarer meir enn ord: Fått montert sidedeksela på stolen og fått støvsugd teppene. Reint og fint. :D Fått montert sidedeksela og fått støvsugd teppene på disse sidene også. :) Etter ein liten vask utvendig: Og slik blei det innvendig: Kommentarer? :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 du hadde gul t-skorte på deg http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 du hadde gul t-skorte på deg Stemmer :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Juli 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 looking good!! :-) bruke du nå spesiell bilshampoo? Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg