740Bjørn Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 looking good!! :-) bruke du nå spesiell bilshampoo? Bruker bilshampoo frå Turtle. Funker fint. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Juli 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 Lookin good :) Det med felgene, trokke hvit passer såå veldig til grå bil, hva med svart blank? :D Det hadde vært fett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 (endret) Lookin good :) Det med felgene, trokke hvit passer såå veldig til grå bil, hva med svart blank? :D Det hadde vært fett. Sant det. Eg har ikkje bestemt meg endo, men eg trur det blir orginal sølvfarge. :) Endret Juli 5, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 ha de i orginal fargen du :) http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 ha de i orginal fargen du :) Trur eg går for det gitt. :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Am Skrevet Juli 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 Kan ikkje sei ana enn at bilen din blir finere og finere for hver update:thumb Koksgrå bil og kvite felger blir ikkje så gale det;) Vistnok ikkje Volvo, men koksgrå bil med kvite felger.. (link) -1981 Nissan Laurel C31 2,8TDI PSN: Mr67Mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2011 Kan ikkje sei ana enn at bilen din blir finere og finere for hver update:thumbKoksgrå bil og kvite felger blir ikkje så gale det;) Vistnok ikkje Volvo, men koksgrå bil med kvite felger.. (link) Jo, takk for det Turbo-Am! :D Fin bil i linken btw, trur faktisk det kunne blitt bra med kvite felger til bilen min! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2011 Då er Volvoen trygt parkert i garasjen sin og eg er klar for avreise til Kreta i morgon ettermiddag. :) Blir derfor vekke frå bilen og Vccn i to veker frå i morgon av, men når eg kjem tilbake er det klart for videre arbeid og nye updates. Stay tuned! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Juli 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Du får ha en god ferietur. Kos deg og få ladet opp batteriene. Du fortjener det etter den fantastiske jobben du har gjort på bilen din. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Du får ha en god ferietur. Kos deg og få ladet opp batteriene. Du fortjener det etter den fantastiske jobben du har gjort på bilen din. :-D Takk for det Power 68! :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Då er eg tilbake igjen etter eit to ukers opphold i varmere strøk og klar for nye updates. :) Var ein tur innom Biltema i dag når me først var i byen, der eg kjøpte meg litt småknask. Og heime venta det ein liten pakke frå Bcb.no. Får komme med oppdatering i morgon då det er litt seint å lage oppdatering nå. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2011 Du må bare ringe meg om du trenger vinkelsliper! :D 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2011 Du må bare ringe meg om du trenger vinkelsliper! :D Haha, greit :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2011 med KAPPESKIVE 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2011 Kommer her med ei lita oppdatering om mine nyeste innkjøp og litt av det som blei gjort i dag. :) Dette kjøpte eg: Konfilter med farge som står i stil til blokka :) Horn, eit lavfrekvens- og eit høgfrekvenshorn. Pakke fra Bcb.no: Foringer til stabilisatorstaget framme. Var ikkje lenge delene fekk ligga i ro før eg gjekk i gong med montering: Underveis i montering av sportsluftfilter. Ut med den store klumpen av eit luftfilter! Slik blei det: Blei litt jalla opphenging av luftfilteret, skal få laga ein skikkelig patent/brakett. :) Tute montert! :) Kommentarer? :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg