16vturbo Skrevet Juli 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2011 :d 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Juli 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2011 Tull å tøys, det er jo heilt stivt nå. :) Eeh, limet har den egenskapen at det flexer når det er tørt. Men på bilen din blir det heilt stivt. Jaja, da er det jo ikke noe problem. ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2011 Eeh, limet har den egenskapen at det flexer når det er tørt. Men på bilen din blir det heilt stivt. Jaja, da er det jo ikke noe problem. Tec7 er guds gave til folket. 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2011 Eeh, limet har den egenskapen at det flexer når det er tørt. Men på bilen din blir det heilt stivt. Jaja, da er det jo ikke noe problem. Ja, akuratt :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2011 Kommer her med ei lita oppdatering. :) Fått grunna vindusviskerne og speilhusa mine i dag og viss alt går etter planen så blir det lakking i morgon. Speilhusa blir svarte og vindusviskerne blir i bilens farge :D Bilder: Bilen som står å koser seg ute. :D Vindusviskerne grunna. Speilhusa mine grunna. :) Kommentarer? Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2011 Fått lakkert eit strøk på vindusviskerane og to strøk på speilhusa i dag. :) Bilder: Vindusviskerane: Speilhusa første strøk: Andre strøk: Kommentarer? :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2011 jamen dette blir bra :) 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2011 jamen dette blir bra :) Takk for det :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2011 (endret) Den 1001 posten ifølge forumsiden og den 1002 posten ifølge tråden! Altså, vi har rundet 1000 poster i tråden, wooho! :D Endret Juli 30, 2011 av 740Bjørn Tilføying Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 Gratulerer med over 1000 posteringer på tråden din Bjørn. Det får en si. Noe som står respekt av det. Jeg har sagt det før og sier det igjen, det pågangsmotet og arbeidslysten du har vist gjennom dette prosjektet er bare helt fantastisk. Du har jo vist at selv om noe som i utgangspunktet ser håpløst ut, kan du få et veldig bra resultat med vilje, pågangsmot og ikke minst stor arbeidslyst. Kjempebra. Hatten av for deg. Når det gjelder fargevalget på vindusvisker armen og på speilhusene så er dette et spenstig valg. Det som er mest normalt er vel at en har svart farge på vindusvisker armen og bilens farge på speilhusene. Men hvorfor ha det samme som alle andre har. Greit å ha det litt annerledes også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 Gratulerer med over 1000 posteringer på tråden din Bjørn. Det får en si. Noe som står respekt av det. Jeg har sagt det før og sier det igjen, det pågangsmotet og arbeidslysten du har vist gjennom dette prosjektet er bare helt fantastisk. Du har jo vist at selv om noe som i utgangspunktet ser håpløst ut, kan du få et veldig bra resultat med vilje, pågangsmot og ikke minst stor arbeidslyst. Kjempebra. Hatten av for deg. Når det gjelder fargevalget på vindusvisker armen og på speilhusene så er dette et spenstig valg. Det som er mest normalt er vel at en har svart farge på vindusvisker armen og bilens farge på speilhusene. Men hvorfor ha det samme som alle andre har. Greit å ha det litt annerledes også. Tusen takk for det Power 68, det varmer veldig! :D Når det gjelder fargevalget så har eg sett på eksempler der vindusviskerene på 740 er lakkert i bilens farge som eg likte veldig godt, så derfor tenkte eg at eg sku prøve det ut sjølv, så håper ikkje at eg blir negativt overraska når eg skal montere viskerene på bilen. :) Har også fått lakkert ferdig speilhusa og fått montert dei, og eg angrar ikkje på at eg lakkerte di i svart matt. Eg syntest det passa ganske bra til bilen. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 Monterte speila mine i dag og fekk lakkert strøk nummer to på vindusviskerane mine. Har også flytta litt på bilen så den ikkje står så mykje i veien for annen ferdsel utenfor huset. :) Blei ikkje heilt fornøgd med klarlakken på vindusviskerne, blei eindel renninger og slikt, så skal ta å pusse litt på klarlakken når den har tørka for så å legge eit lag til med klarlakk. Bilder: Noen bilder av bilen der eg har flytta den til: Slik blei speila på bilen: Vindusviskerne fått seg litt klarlakk: Desverre litt renninger, men det går ann å ordne opp i vettu :) Kommentarer? :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 ser dritbra ut dette :D men hvordan går det med triumpen? http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 Skal du ha '90 front på den? MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 Fått ordna renningene i klarlakken på vindusviskerne mine nå, måtte til og med ut med litt lakk på enkelte områder også. Så då skal det bare få tørke natta over før eg legger på eit siste lag med klarlakk i morgon, forhåpentlegvis uten renninger! :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg