740Bjørn Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 (endret) ser dritbra ut dette :D men hvordan går det med triumpen? Den står å støver ned. Pappa skal bli ferdig med Pv'en før vi begynner på den. :) Endret Juli 31, 2011 av 740Bjørn Redigering Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 (endret) Skal du ha '90 front på den? Nei, den er jo dritstygg :) Blir heller USA-front. Endret Juli 31, 2011 av 740Bjørn Redigering Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 Det er vel heller USA-Fronten som er stygg... Yey, mitt innlegg nr femhundre. MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 usa fronten gjør seg mye bedre! http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 Det er vel heller USA-Fronten som er stygg... Yey, mitt innlegg nr femhundre. Nei, USA-front er drit fett! :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 usa fronten gjør seg mye bedre! Heilt enig! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 tror USA har nestenbestandig lagd de fineste frontene til europeiske bilene :P http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 tror USA har nestenbestandig lagd de fineste frontene til europeiske bilene :P Stemmer :) Personlig så liker eg bedre orginalfronten enn USA-fronten til 740, men seie ikkje nei til USA-front heller då! :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2011 Lakkert siste lag med klarlakk på vindusviskerne mine i dag. Utenom det så har eg gjort klar for å sette i spylervæsketanken igjen i dag. Rensa tanken, smurt pumpene, skifta dårlige slangar osb. I morgon blir det tectylering av den kassa der tanken sitter. Bryr meg ikkje med å lakkere opp akuratt det området med orginal lakk fordi det syntest så lite, så føler liksom ikkje at det er verdt det. Skal heller gjøre det bra når det blir tectylert :) Bare noen bilder: Som sagt så er det nedi den kassa der spylervæsketanken sitter det skal tectyleres. :) Spylervæsketanken etter litt reingjering og rensing: Kommentarer? :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Synes ikke du skal tectylere der spylervesketanken skal ligge.. Tectyl er jo klissete, så lakker det heller med en type lakk, samma hvordan farge det er. Ellers, ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2011 Synes ikke du skal tectylere der spylervesketanken skal ligge.. Tectyl er jo klissete, så lakker det heller med en type lakk, samma hvordan farge det er. Ellers, ser bra ut! Ja, du seie jo noko der. Men den typen tectyl eg skal bruke er sånn karosserimasse som blir knallhard etter litt tørking, så eg trur det skal gå bra. :) Og det skal jo ikkje visast, det er bare akuratt oppi den kassa eg skal tectylere litt. Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet August 3, 2011 Rapporter Share Skrevet August 3, 2011 (endret) Putt spylertanken i oppvaskmaskinen (opp-ned), og vips så blir den som ny!! Kanskje en ide at foreldrene dine ikke ser det. Endret August 3, 2011 av Deltaone ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet August 3, 2011 Rapporter Share Skrevet August 3, 2011 Haha :P God ide det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2011 Putt spylertanken i oppvaskmaskinen (opp-ned), og vips så blir den som ny!! Kanskje en ide at foreldrene dine ikke ser det. Hehe, genialt! :D Kunne jo gått fint det, men eg tok ikkje sjangsen, så eg brukte spylerslangen og litt avfetting, hehe :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2011 Droppa tectylen og tok i bruk den gode og velkjente bengalakken igjen. Malte eit strøk nedi brønnen der som spylervæsketanken skal sitte. :) Har også gjort klar tanken, så nå sitter begge pumpene og alle slangene på og tanken er klar til montering i morgon. Utenom dette så har eg fiksa luftfilterslangen min og fått montert vindusviskerene. :) Luftfilterslangen hadde trukket seg sammen av ukjent grunn før eg kjøpte delebilen, og har vell egentlig aldri vore heilt 100% tett etterpå, men nå har eg tatt i bruk litt gaffateip og det burde vell holde for ei lita stund. Bilder: Bilen parkert i garasjen for natta. Fått malt eit strøk i brønnen slik at fugen får samme farge som resten :) Slik ser det ut i motorrommet for tida. Luftfilterslangen midlertidig fiksa. :) Spylervæsketanken klar for montering. :D Braketten som holder spylervæsketanken på plass malt. Vindusviskerne montert. Blei egentlig ganske fornøgd med fargen, ser litt rart ut, men det ser bedre ut enn orginal svartfarge då. :) Neste blir å kjøpe meg nye viskerblad. Kommentarer? Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg