Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet

740Bjørn

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, men er på ferie for tiden.. :) Drar hjem imorgen, så blir vell skruings når jeg kommer hjem :D Hehe

bestemt deg for hvilken farge du skal ha på turbofelgene??

Ah, nice!

Turbofelgene blir vinterfelger er det bestemt :) Har veldig lyst å lakke de i bilens farge, trur kanskje det kunne blitt bra. :D

Men fargevalget står uansett mellom orginal sølvfarge og bilens farge.

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei så jævla lei den skranglinga som kom av og til fra det ene basselementet i bagasjerommet, og å koble fra hele forsterkeren frista lite så i dag så lagte eg meg ein brytar på remotekabelen, som eg plasserte dasjbordet, som gjer at eg kan skru av og på forsterkeren akuratt som det passer meg :)

Tok ein gamal Volvo-brytar eg hadde liggande og la remotekabelen innom den. Så strakk eg kabel til jord, og monterte brytaren på det dekselet ved sida av tenninga. Når forsterkeren er på så lyser det i bryteren, og det er jo litt artig da :D

Ellers så fekk eg girtrekket eg kjøpte av Wangen her på forumet i dag så då blei det montering av det i dag. :) Er ikkje noko stor fan av den gummigreia som sitter rundt girspaken, så blei mykje bedre med det skinntrekket rundt.

Utenom det så har eg også montert spylervæsketanken og luftfilteret. :)

Bilder:

Stemningsbilde :)

Oppdatering001-20.jpg

Bilder fra oppkobling av bryter for remotekabelen:

To like brytere med ulike bruksområder, hehe :)

Oppdatering003-22.jpg

Slik ser det ut bak bryteren:

Oppdatering004-17.jpg

Når forsterkeren er på er det lys i bryteren.

Oppdatering005-17.jpg

Her er forsterkeren av med hjelp av bryteren. :)

Oppdatering006-17.jpg

Andre bilder:

Bilde av girtrekket lånt av Wangen:

IMG_3228.jpg

Girtrekket montert i bilen :D

Oppdatering002-23.jpg

Noen bilder av bilen:

Oppdatering008-13.jpg

Oppdatering009-11.jpg

Oppdatering010-10.jpg

Oppdatering011-6.jpg

Spylervæsketanken montert:

Oppdatering015-3.jpg

Oppdatering016-2.jpg

Noen bilder av motorrommet:

Oppdatering017-2.jpg

Oppdatering018-3.jpg

Oppdatering019-2.jpg

Kommentarer? :)

Endret av 740Bjørn
Redigering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorrommet ser veldig bra ut! digger at du ser at blokka er fin og rød!! vindusviskerne ble kjempeknaill! :-) men hadde likt og sett om speilene har blitt med bilens farge! ;-)

Takk for det, skal ikkje sjå vekk i frå at speglane blir lakkerte i bilens farge med tida. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice det med bryteren :) Men, det med det luftfilter røret, har du tenkt på å kjøpe inn polerte alu. rør til det? også bare mekke & trikse litt så du slipper å ha det orginale røret? Ikke at det blir no mer effekt ut av det, men ser jo litt bedre ut :)

Har planer om å gjøre det, pappa har sagt han skal hjelpe meg med å bygge det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår