RsTurbo94 Skrevet August 4, 2011 Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 Keep up the good work.. :) Kjenner jeg savner å skru på min egen bil nå :P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 Keep up the good work.. :) Kjenner jeg savner å skru på min egen bil nå :P hehe Takk for det :D Er det ikkje meir igjen å gjere på bilen din eller? Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet August 4, 2011 Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 Takk for det :DEr det ikkje meir igjen å gjere på bilen din eller? Joda, men er på ferie for tiden.. :) Drar hjem imorgen, så blir vell skruings når jeg kommer hjem :D Hehe bestemt deg for hvilken farge du skal ha på turbofelgene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 Joda, men er på ferie for tiden.. :) Drar hjem imorgen, så blir vell skruings når jeg kommer hjem :D Hehe bestemt deg for hvilken farge du skal ha på turbofelgene?? Ah, nice! Turbofelgene blir vinterfelger er det bestemt :) Har veldig lyst å lakke de i bilens farge, trur kanskje det kunne blitt bra. :D Men fargevalget står uansett mellom orginal sølvfarge og bilens farge. Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 (endret) Blei så jævla lei den skranglinga som kom av og til fra det ene basselementet i bagasjerommet, og å koble fra hele forsterkeren frista lite så i dag så lagte eg meg ein brytar på remotekabelen, som eg plasserte dasjbordet, som gjer at eg kan skru av og på forsterkeren akuratt som det passer meg :) Tok ein gamal Volvo-brytar eg hadde liggande og la remotekabelen innom den. Så strakk eg kabel til jord, og monterte brytaren på det dekselet ved sida av tenninga. Når forsterkeren er på så lyser det i bryteren, og det er jo litt artig da :D Ellers så fekk eg girtrekket eg kjøpte av Wangen her på forumet i dag så då blei det montering av det i dag. :) Er ikkje noko stor fan av den gummigreia som sitter rundt girspaken, så blei mykje bedre med det skinntrekket rundt. Utenom det så har eg også montert spylervæsketanken og luftfilteret. :) Bilder: Stemningsbilde :) Bilder fra oppkobling av bryter for remotekabelen: To like brytere med ulike bruksområder, hehe :) Slik ser det ut bak bryteren: Når forsterkeren er på er det lys i bryteren. Her er forsterkeren av med hjelp av bryteren. :) Andre bilder: Bilde av girtrekket lånt av Wangen: Girtrekket montert i bilen :D Noen bilder av bilen: Spylervæsketanken montert: Noen bilder av motorrommet: Kommentarer? :) Endret August 4, 2011 av 740Bjørn Redigering Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 4, 2011 Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 Dette blir bra :) 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet August 4, 2011 Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 motorrommet ser veldig bra ut! digger at du ser at blokka er fin og rød!! vindusviskerne ble kjempeknaill! :-) men hadde likt og sett om speilene har blitt med bilens farge! ;-) Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 Dette blir bra :) Takk for det :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 motorrommet ser veldig bra ut! digger at du ser at blokka er fin og rød!! vindusviskerne ble kjempeknaill! :-) men hadde likt og sett om speilene har blitt med bilens farge! ;-) Takk for det, skal ikkje sjå vekk i frå at speglane blir lakkerte i bilens farge med tida. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet August 5, 2011 Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 dette ser skikkelig bra ut :D og genialt med forsterkeren :D http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 dette ser skikkelig bra ut :D og genialt med forsterkeren :D Takk for det :) Ja, nå kan eg høre på radio og slippe den duringa fra basserne bak. :thumb Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet August 6, 2011 Rapporter Share Skrevet August 6, 2011 Nice det med bryteren :) Men, det med det luftfilter røret, har du tenkt på å kjøpe inn polerte alu. rør til det? også bare mekke & trikse litt så du slipper å ha det orginale røret? Ikke at det blir no mer effekt ut av det, men ser jo litt bedre ut :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2011 Nice det med bryteren :) Men, det med det luftfilter røret, har du tenkt på å kjøpe inn polerte alu. rør til det? også bare mekke & trikse litt så du slipper å ha det orginale røret? Ikke at det blir no mer effekt ut av det, men ser jo litt bedre ut :) Har planer om å gjøre det, pappa har sagt han skal hjelpe meg med å bygge det :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 Da blir det nååjs vettu! Har planer om det samme på min når pengene strekker til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 Da blir det nååjs vettu! Har planer om det samme på min når pengene strekker til! :D Hehe, det høres bra ut! :D Den orginale luftfilterslangen min ser heilt forferdelig ut :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg