Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet

740Bjørn

Anbefalte innlegg

Halloen Folkens!!

I dag har eg jobba litt. Dagen starta med at eg var oppe hos naboen som var på hytta i helgo og henta meg nokre sommardekk til Volvo som eg skulle få (:D), og så heiv eg dei opp på ei trillebår og når eg kom heim var da og hoppa i arbeidskleno og bytta om dekka.

Grunnen til at eg måtte bytta til nye sommardekk, var så og sei at da ikkje e noko mønster på dei gamle sommardekka. Dei er heilt blanke ;) Og så bytta eg blinklyset. Du ser da ikkje på bildene, for da va ingen forandring når eg bytta. Dei var heilt like. :)

Bilder:

dxbtvq.jpg

Tok den ut i sola litt for og bytte dekk. Er egentleg V70 dekk, så måtta ha to spacere på kvar side forran og ein spacer på kvar side bak. Kapslane er også frå V70. Funker foreløbig.

2ihnnkn.jpg

Felgane/Kapslane er faktisk ikkje så galne.

11ukmwy.jpg

Nærbilde av felgane/kapslane :D

s5fgoi.jpg

Enda eit nærbilde av felgane/kapslane :D

ENJOY :D

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

God kveld. :)

I dag har eg fått gjort ein del. Har ikkje vore så masse aktivitet siste dagane, for da har vore mykje tentamensførebuing og tentamen på skulen siste veko. Men no e da hælg, så då har eg gjort ein del :D

Som sagt i dag har eg gjort ein del, har sveist ferdig og slipt golvet og malt da, og da e vell ''ein del'' :D

No kan eg begynna kosearbeidet med og setja alt inni igjen. :)

Bilder:

vfuuzc.jpg

Stemningbilde av bilen #1

2a9xkx1.jpg

Forandring? Jepp!! :D Har fått sveist den lille klossen så litt av førerstolen skal stå på, var i Matre i verkstaden til SKL (Sunnhordland Kraftlag) og sveiste den lille klossen, og sveiste den på i dag. Slipte og hadde eit lag med maling på. Skal ha eit lite lag med toppstrøk (Bengalakk) på øverst. Satsar på og få gjort da i morgon. Så e da bare kosearbeid igjen!! :D

2q87l2f.jpg

Dette blir bra :D

9uc1z7.jpg

Stemningsbilde #2

317gpqv.jpg

Bilde tatt frå lokket over bensintanken i bagasjerommet. :D Mykje smårust og ta tak i, så oppdaga eg at bakakselen er nesten rusta ihjel :( Men dette går det ann og ordne på.. :)

Enjoy!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen fekk eg gjort noko i dag og! :D

I dag har eg malt eit toppstrøk med bengalakk på der eg har sveist, i baksetet og litt inn i bagasjerommet. Det er vell da einaste, men har til gjengjeld stått og malt i 4-5 timar på eit strøk. Brukte ein liter og litt attåt på dette strøket. Men eg ''sparte'' jo ikkje akuratt på malingo då.. :)

Bilder:

24g57rr.jpg

God lufting :) :D

2itovbr.jpg

zsllk7.jpg

23y3s.jpg

dha2vl.jpg

Gadd ikkje skrapa vekk asfaltmattene, for dei var heile og fine, så va ikkje vits.. :D

n4y3h1.jpg

315bxcm.jpg

27zxnjm.jpg

Måtte mala med litt mørkare bengalakk også, for eg gjekk tom for den lyse.. ;)

2a3fde.jpg

Stemningsbilde :D

Det var dagens oppdatering :D :) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra! :)

Bytter du alle de lydmattene også?

Når du først har av alle plastdekslene kan du jo legge opp skikkelige høyttalerkabler i samme slengen da :D Det skal jeg når jeg kommer så langt med min bil :p

Hvilken motor hadde du?

Rotete inlegg :s (a)

Bytter dei ikkje no. Har ikkje penger no til og kjøpa sånt. Skal ha ut alt igjen til kontroll om eit års tid, og då skal eg legge på orntlie' matter :) :D Skal jo bygge anlegg, så da komme da og, men ved ein seinare anledning. :D

Har ein B230K = Forgasser. Dei omtalte gasser-problemene er borte då, for forrige eigar har satt på Weber. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte eg skulle skriva eit kort innlegg om korleis golvet såg ut før - no.

FØR:

jijod4.jpg

2rm12fr.jpg

Det har vore ein form for fukt i golvet i ganske lang tid, og det er grunnen til at det var i så dårleg forfatning det var. Hadde det vore fuktig lengre hadde nok golvet med tida forsvunne heilt.

Har funne ut at da kanskje ikkje kom frå utenfrå, men at det kom frå Varmeapparatet som lekker væske. Burde kanskje snart få tak i ny varmeapparatregulering så eg kan få bort dette problemet.

NO:

30msevo.jpg

Snakk om forandring :)

OK, dette innlegget skulle bli kort, men det blei det vertfall ikkje.

MVH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der ja, ser ut som et bra utgangspunkt, men som noen andre sa, du må få den lååååååååååg også med 17" kantfelger;) USA-front med park i blinkerne gjør seg også veldig på 745.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der ja, ser ut som et bra utgangspunkt, men som noen andre sa, du må få den lååååååååååg også med 17" kantfelger;) USA-front med park i blinkerne gjør seg også veldig på 745.

Har det i tankane :D ;) :) Er veldig høg, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Hey :D :)

Idag kjeda eg meg litt, når arbeidsklena var til vask, så eg tenkte at eg skulle ut og ta litt bilder av Volvoen. Altså, korleis den ser ut for tida. :D :)

Bildene:

2nrklj5.jpg

Fronten.. :D

1sinht.jpg

zsd8l.jpg

Vindusviskermekanismen og Vindusviskermotoren.. :D ;)

72rfhu.jpg

Random bilde av varmeapparatet mitt.. Fungerer bare på full guffe.. :(

24fkzub.jpg

Golvet etter eit strøk med Bengalakk :) ;)

1z3lyz6.jpg

Ventilen der det lekker væske frå Varmeapparatet, som er dekka til med ei filla..

25gt1jl.jpg

Bortimot heilt perfekt golv ;) :D

263h5pi.jpg

Den støvete DÆSJEN :D :D

8x56bl.jpg

Stemningsbilde bakover i bilen :) ;)

1zyaqdf.jpg

STØØØV etter meir enn eit halvt år i garajen :)

rm2zd5.jpg

2z8u7w9.jpg

t7jqsi.jpg

Hurtigfiksing av forrige eigar. Trudde vell antagelegvis at frontruta lakk, men det var nok varmeapparat som lakk gitt.. :(

2mpe64z.jpg

Golvet under etter sveising, har ikkje fått behandle det under, og burde vell kanskje gjera da, for da ser ut til at da kjem rust. Men so far so good. :D

w1eef5.jpg

Eit anna random bilde, nemleg av taket :D :D :) ;)

2nkpc1c.jpg

Delelageret mitt, blandt anna rusk og rask.. :D

Kjeda meg litt, så dette inlegget blei LAAAAAAAAAAAAANGT :D

Men da e' no so :) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir utrolig bra dette her! :) Men du må få slengt på noe understellsmasse på den nå før den begynner å ruste mer :p

En ting til!! Ta vekk "242 dl" i grillen, og "volvo" over varmeapparatet. Ser så harry ut :D

Skal mala med Arcanol og Benga som eit bunnlag for Understellsmassen fyst. Skal vell sikkert ha meg ein tur innom Malingsjappa i dag og handle litt :) :D

Bare satt emblema på på gøy :D Ska ikkje ha dei på.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var nå bra det :d for det hadde sett max harry ut :p

skal du ha denne bilen som førstebil eller pusser du bare opp for å selge?

Du har vel blitt glad i bilen nå når du har jobbet så mye på den :d

Denne her skal eg ha som førstebil :D

Endret av 740Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår