740Bjørn Skrevet August 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2011 Ser jævla bra ut Bjørn!Må nesten ta turan å sjå på dette live :-D Stå på! Spanderer du Rust Beskyttelse til meg og?? Takker! :) Klart du må da, bare å ta seg ein tur :D Du kan få låne litt rustomvandler, hehe. Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2011 Kommer med ei lita oppdatering her eg. Fått gjort ein del siden sist oppdatering, mellom anna fått montert stabilisatorstaget, tectylert ferdig understellet på høgre side av bilen, begynt på å fjerne pakningsstoffet som eg plasserte over vinduet forrige sommar til ingen nytte med meir. :) Skal legge på ny pakning nå mens klipsa er av slik at fugen kommer nedi der som klipsa skal stå, for er der klipsa står lekkasjen er. :) Bilder: Stabilisatorstaget montert. :) Bilder fra mekkinga i dag: Bilen nede på bakken igjen :D Begynt på å fjerne seig fugemasse som eg klatta på forrige sommar i håp om å fjerne lekkasjen. :) Klipsa av. :) Fått tectylert hulrommet over jekkfestet. Den tectylen på sprayboks fra Biltema var skikkelig dritt, så kjøpte meg ein sprayboks med skikkelig tectyl i dag. :) Bare eit lite bilde av interiøret. Har kjøpt meg ein rull med kunstlær som eg skal trekke de stoffpanelene i dørtrekka i tenkte eg :D Kommentarer? :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet August 20, 2011 Rapporter Share Skrevet August 20, 2011 Blir bra den volvoen din :) Men hvorfor ikke oppgradere ting å tang mens det er demonter? f.eks Polyforinger i stabstag osv. :) Skal denne være så godt som orginal? :) Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2011 Blir bra den volvoen din :) Men hvorfor ikke oppgradere ting å tang mens det er demonter? f.eks Polyforinger i stabstag osv. :) Skal denne være så godt som orginal? :) Takk for det :) Skal vente med oppgraderinger til jeg har fått ordnet resten av rusta skjønner du, bare vent! :D Begynner med litt sveising igjen nå snart, så da skal det bli stell på det vettu :) Den er orginal nå, men planene er mange for fremtiden :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2011 Var litt uheldig i sta kan man si. Hadde glemt at etter tectyleringa hang det igjen litt tectyl på eksosen, og når eg starta bilen og eksosen ble varm, så var det like før tectylen tok fyr! Det freste godt kan man si, men det gjekk heldigvis bra! :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Har gjort det heilt klart for litt fugemasse mellom karosseriet og ruta i dag. :) Tenker det skal bli godt å få det heilt tett mellom ruta og karroseriet slik at bilen slipper å dryppe vatn inn i bilen under kvar regnskur. Bilder: Kommentarer? :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeRje Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Noe dritt det at det lekker vann inn i bilen :S min mor har det samme problemet på golfen sin.. bare at der e det noen drenerings rør på takluken som e tett.. og da renner vannet inn i bilen :P men får håpe du får det tett da :D kjør stil, opel uten tvil! Min tråd med forlatte Opler: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/ascona/276395-forlatte-ascona-ber.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Noe dritt det at det lekker vann inn i bilen :S min mor har det samme problemet på golfen sin.. bare at der e det noen drenerings rør på takluken som e tett.. og da renner vannet inn i bilen :P men får håpe du får det tett da :D Ja, det er noko dritt! :( Håper virkelig den blir tett nå, sånn at jeg kan la den stå ute mens det regner for en gangs skyld :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 Tok rett å slett bare å skar av den delen av pakningen som ligger utenfor ruta nedi der. Må gjøre det viss det skal bli skikkelig gjort. :) Eit lite bilde som beskriver, ser det så vidt. :) Ellers så har eg bare vært å handla meg ein tube med fugelim. :) Så til slutt eit lite bilde av maskina :D Kommentarer? :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet August 23, 2011 Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 vær forsiktig med ruta der, skal ingenting til før den sprekker. :-p kjekt og ha en tett bil ja, elrs blir jo alt arbeid forgjeves inni bilen! ;-) Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 (endret) vær forsiktig med ruta der, skal ingenting til før den sprekker. :-p kjekt og ha en tett bil ja, elrs blir jo alt arbeid forgjeves inni bilen! ;-) Vet det, men det gikk heldigvis bra! :) Ja, var akuratt det at alt inni ville bli forgjeves om det fortsatte å komme vatn inn som begynte å irritere meg nå på slutten, hehe :) Endret August 23, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet August 23, 2011 Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 Men flink som du er kan du nok bruke denne som båt etterhvert tenker jeg!! ;-) Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 Men flink som du er kan du nok bruke denne som båt etterhvert tenker jeg!! ;-) Haha, det hadde tatt seg ut da.... :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 Sika ser jeg... Hm. Flink du er. Trodde faktisk at du skulle bruke Tec7. ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 (endret) Sika ser jeg... Hm. Flink du er. Trodde faktisk at du skulle bruke Tec7. Noe galt med Sika da? :) Hadde ikke mer Tec7 igjen, så det får gå bra :D Like kurant å bruke Sika som Tec7. Endret August 24, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg