Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet

740Bjørn

Anbefalte innlegg

Alltid kjekt med en Oslo tur og samtidig kjøpe relevante ting til bilen. Tror ikke jeg har hørt om Ekeberg markedet. Er det bare Volvo deler en får kjøpt der?

Ekebergmarkedet blir arrangert to ganger i året, ein gang i Mai og ein gang i September. :) Er eit slags skrotmarked der du kan få kjøpt alt mulig nips, rart alt det folk tar med seg der, hehe :) Er ikke bare Volvo nei, det er det slettest ikke, er alt mulig forskjellig som er der ;)

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ekebergmarkedet blir arrangert to ganger i året, ein gang i Mai og ein gang i September. :) Er eit slags skrotmarked der du kan få kjøpt alt mulig nips, rart alt det folk tar med seg der, hehe :) Er ikke bare Volvo nei, det er det slettest ikke, er alt mulig forskjellig som er der ;)

Peiling på når i sept. ekebergsmarkedet er? ^^ eller, antar det allerde har vært, siden du har vært der... Do'h

Partner 1,9D -00

Passat 3B 1,8 -98
Golf 3 1,8 GL -93, Løen edt.

Man må være ung og dum for å bli gammel og vis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at du har fått tettet lekkasjen i bilen din nå Bjørn. Ikke noe særlig at vannet lekker inn i kupeen og en ikke vet med sikkerhet hvor det kommer inn.

Håper på det jeg også :) Men nå skal jeg la den stå ute eit par netter etter at Sikaen er tørr sånn at eg kan sjå om det er blitt tett eller ikkje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp. Har det kommet nye vannlekkasjer i bilen din Bjørn, eller har du endelig fått tettet vannlekkasjen?

Heisann :) Lengesiden siste oppdatering i tråden gitt, men det lekker ennå ja. Var ikkje braketten som var feilen, det lekker gjennom en karosseriskjøt bak dasjbordet. Venter bare på bedre vær så jeg kan få retta opp i skaden :)

Har lagt ut filler så ingen skade skjedd, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla mann! Flott prosjekt du har der, dette blir bra vettu! ^^ Brukte sikkert 2 timer på å gå gjennom hele tråden her, du får ta en titt på bilen min, og gi meg noen tips :)

Halla! :D

Takker og bukker, har samla seg ein del stoff her i tråden, og meir skal komme! :thumb

Skal få tatt en titt innom tråden din, så snakkes vi der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår