740Bjørn Skrevet September 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 Alltid kjekt med en Oslo tur og samtidig kjøpe relevante ting til bilen. Tror ikke jeg har hørt om Ekeberg markedet. Er det bare Volvo deler en får kjøpt der? Ekebergmarkedet blir arrangert to ganger i året, ein gang i Mai og ein gang i September. :) Er eit slags skrotmarked der du kan få kjøpt alt mulig nips, rart alt det folk tar med seg der, hehe :) Er ikke bare Volvo nei, det er det slettest ikke, er alt mulig forskjellig som er der ;) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 lov meg at du har de gule klistermerkene på framskjermene bjørn! :D Derfor jeg kjøpte dem :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 18, 2011 Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 naaais! :D 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 naaais! :D Yep :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Fått montert braketten igjen i dag. :) Hadde på ei solid klyse med Sika rundt de tre skruehulla, får håpe det holder. Dårlig bilde, men slik blei det :) Nå skal det få tørke, så skal jeg kjøre bilen ut å sjekke om lekkasjen er der fremdeles ;) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kramer2k Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Ekebergmarkedet blir arrangert to ganger i året, ein gang i Mai og ein gang i September. :) Er eit slags skrotmarked der du kan få kjøpt alt mulig nips, rart alt det folk tar med seg der, hehe :) Er ikke bare Volvo nei, det er det slettest ikke, er alt mulig forskjellig som er der ;) Peiling på når i sept. ekebergsmarkedet er? ^^ eller, antar det allerde har vært, siden du har vært der... Do'h Partner 1,9D -00 Passat 3B 1,8 -98Golf 3 1,8 GL -93, Løen edt.Man må være ung og dum for å bli gammel og vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Får håpe at du har fått tettet lekkasjen i bilen din nå Bjørn. Ikke noe særlig at vannet lekker inn i kupeen og en ikke vet med sikkerhet hvor det kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Peiling på når i sept. ekebergsmarkedet er? ^^ eller, antar det allerde har vært, siden du har vært der... Do'h Ekeberg pleier å være to ganger i året, en gang i Mai og en gang i September. :) I år var det helga 16-18 September, usikker på når i Mai det andre markedet er. Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Får håpe at du har fått tettet lekkasjen i bilen din nå Bjørn. Ikke noe særlig at vannet lekker inn i kupeen og en ikke vet med sikkerhet hvor det kommer inn. Håper på det jeg også :) Men nå skal jeg la den stå ute eit par netter etter at Sikaen er tørr sånn at eg kan sjå om det er blitt tett eller ikkje. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Blir bra med nytt ratt i bilen sikkert? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Blir bra med nytt ratt i bilen sikkert? :) Hoho, det blir det vettu :D Må bare skaffe nav som passer til 740 før det kan monteres :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Hei hopp. Har det kommet nye vannlekkasjer i bilen din Bjørn, eller har du endelig fått tettet vannlekkasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Hei hopp. Har det kommet nye vannlekkasjer i bilen din Bjørn, eller har du endelig fått tettet vannlekkasjen? Heisann :) Lengesiden siste oppdatering i tråden gitt, men det lekker ennå ja. Var ikkje braketten som var feilen, det lekker gjennom en karosseriskjøt bak dasjbordet. Venter bare på bedre vær så jeg kan få retta opp i skaden :) Har lagt ut filler så ingen skade skjedd, hehe :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Halla mann! Flott prosjekt du har der, dette blir bra vettu! ^^ Brukte sikkert 2 timer på å gå gjennom hele tråden her, du får ta en titt på bilen min, og gi meg noen tips :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Halla mann! Flott prosjekt du har der, dette blir bra vettu! ^^ Brukte sikkert 2 timer på å gå gjennom hele tråden her, du får ta en titt på bilen min, og gi meg noen tips :) Halla! :D Takker og bukker, har samla seg ein del stoff her i tråden, og meir skal komme! :thumb Skal få tatt en titt innom tråden din, så snakkes vi der :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg