740Bjørn Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Døh, sondre! Du har en dodge neon som også er alt for høy, skal jeg hjelpe deg også? Offtopic er noe dritt, ikke sant bjørn? Som sagt, ta det heller over PM og ikkje her! Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Desember 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 heh, sondre? :D heter Håvard, vet den er for høy, har penga te nye fjøre, men vipper mellom fjører eller coilovers :P Srry for offtopic :) Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Om du ser på andre siden så ser du at det er endret :p las nicket ditt litt fort... Kjøp for all del coilovers om du har råd.. Beklager så meeeeeeeeget bjørn for offtopic... <3 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Hallo folkens :) Tenkte eg skulle skru av innsuget i morgon sånn at eg kan få lakkert det. Det er det eneste som trekker litt ned på motorrom nå. Noen som vet om det går fint å bruke vanlig grunning og lakk på aliminium? Tenkte å lakke det opp i orginal sølvfarge. Samtidig så tenker eg at eg skal få tatt resten av overflaterusta i motorrommet og polere opp alle flater i motorrom. Tenker det blir bra :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Desember 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2011 Trenger du grunning da? Bare puss over med roterende stålbørste og lakker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Desember 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2011 Folk lakker jo opp alufelger med all slags lakk. Kan godt hende at du bør bruke samme type lakk som brukes på alu felger, da er du sikker. På lakkutsalg finner du lakkboks som er beregnet på alu felger.. ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2011 Trenger du grunning da? Bare puss over med roterende stålbørste og lakker :) Veit ikkje om eg treng grunning, derfor eg spør :) Folk lakker jo opp alufelger med all slags lakk. Kan godt hende at du bør bruke samme type lakk som brukes på alu felger, da er du sikker. På lakkutsalg finner du lakkboks som er beregnet på alu felger.. Takk for tipset :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Desember 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2011 Bruk svart krympelakk :afro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2011 Bruk svart krympelakk :afro Hehe :D (y) Hadde gått fint det, men så vidt eg veit så selger dem ikke sølv krympelakk (?) Blir litt rart med svart innsug når toppen er sølv, hehe :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Desember 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2011 Neida, blir ikke rart med svart innsug ;) Du bruker ikke opp hele boksen på innsuget, så da kan du lakkere litt andre ting også ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2011 Du kan lakkere fjærene når du tar de av for å kappe:D mæhmæhmæhmæææh 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerpower Skrevet Desember 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2011 vask grundig med cellulose tynner, tørk godt, bruk så alu. syregrunning viss du skal gjøre det skikkelig. lakk så med vanlig 1k lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2011 vask grundig med cellulose tynner, tørk godt, bruk så alu. syregrunning viss du skal gjøre det skikkelig. lakk så med vanlig 1k lakk. Okey, takker for tipset! :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Desember 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2011 Jeg vil med dette benytte meg av anledningen til å ønske trådstarter og andre lesere på denne tråden en riktig gledelig jul. :) :) Det er lagt ned veldig mye arbeid i denne bilen og jeg gleder meg til fortsettelsen. :) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2011 God jul og godt nyttår :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg