740Bjørn Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 Ser ut til at gamlingene har "ryddet" litt uti der gitt. Kasting er en fin ting^^ kan sende deg en privat melding med det jeg finner. Så at det gamle 12" Amazon GT rattet mitt ligger der, så om du klarer å skaffe nav (bos) til det så skal jeg sende det til deg. 8 eller 12 festeskruer. GT-ratt er me jo alltid intresert i :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 Lengesida sist no, og det har skjedd mykje. Men ikkje med stasjonsvogna.. Eg har nemleg skaffa meg delebil så eg ska flytta over litt ting ifrå når sommaren e over til Stasjonsvogna. Bilen kosta meg 1500,- men det er mykje snacks i den, som for eksempel El. Vinduer framme og B230F motor og mykje anna diverse småtterier som eg skal flytte over i Stasjonsvogna. Til tross for sine 413.000 km går den overasskande bra :) :D ;) Litt fakta om delebilen: 1988 Volvo 740 GL. B230F. 413.000 km. Soltak. EL. Vinduer. (Skjeldent)... ...OG MYKJE RUST, derfor så billeg. Men masse gode delar og henta her. Kjøpt hos Volvoforhandlar i Bergen. Bilder: Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbracing Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Beste måten å lære på, er å prøve å feile selv... Stå på lille mann, er artig å følge med på sånne tråder =) Ps: Planer om å flytte over takluka? Kunne blitt spennende... =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Interessert i å kjøpe elektrisk takluke fra en 88modell? :p Kom med bud på PM :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Interessert i å kjøpe elektrisk takluke fra en 88modell? :p Kom med bud på PM :p Høyrtes spanande ut, men eg må venta litt no. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Hehe :p Ok :) Bare pm meg om du trenger noe du ikke har selv :p Har en delebil jeg også x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Hehe :p Ok :) Bare pm meg om du trenger noe du ikke har selv :p Har en delebil jeg også x) Akuratt ja, har du fått jobba noko meir på din 745 då? :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Nei ikke enda. Men jeg kan jo skryte av at den nye delebilen min har elektriske vinduer på alle 4! :D Elektriske speil. Skinnseter. Og en litt sur b230f som jeg tror jeg skal overhale og bygge turbo på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Nei ikke enda. Men jeg kan jo skryte av at den nye delebilen min har elektriske vinduer på alle 4! :DElektriske speil. Skinnseter. Og en litt sur b230f som jeg tror jeg skal overhale og bygge turbo på :D Tøft, samme motorprosjekt så eg har då :) :D Men korleis tenker du og bygge din om til turbo? Er litt blank i det med turbo... Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 (endret) Vet ikke helt :p Tar det som det kommer :p Legg meg til på msn, så kan vi preike der ;) Endret Juli 11, 2010 av crazyclomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 I morgon reiser eg på Ferie, og det blir ikkje gjort noko meir på bilen før eg reiser, men etterpå skal det bli fart på sakene, det lover eg :) :D ;) Bjørn. Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Jepp, da er vi tilbake :D Har fått sveist holet i golvet og har satt inn tepper og eit sete. Skal ut seinere og ta bilde. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hrpaulsen Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 hei! ser veldig bra ut dette :) keep going! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Har sagt at eg ska leggja ut bilder av arbeidet eg gjore på Mandag med interiøret :) :D Her kommer bildene: Har jo vaska teppene, og dei såg jo ut som nye :D Satt inn eit brunt sete for dei org. setene er demonterte for vask :) Litt rot og skrot, men eg tenkte eg skulle fortsette på arbeidet i morgon. Eg har også lakkert den røde midtkonsollen, blei veldig fornøgd med resultatet :D Denne blir også montert i morgon. :) Det var alt, kommer meir i morgon. Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 Eg løyg når eg sa ''da kommer meir i morgon'', så for og gjera da godt igjen, skal eg komme med ein fyldig innlegg no :D Det eg har gjort er og setje inn interiøret framme, har ikkje sotte inn bakseta endo, men ellers er interiøret framme komplett. Og når eg blei ferdig med og vaske og sette inn interiøret, monterte eg luftfilterboksen og bytta luftfilteret. Så gjekk eg over til bensintanken, fyllerøret og målaren. :) :D Og så var det til bensinstasjonen og fylle litt bensin på kanna og fylle det over i bilen. Motoren var litt sur, så eg måtte dramme den litt ;) Og etter eit par omdreiningar, host og hark starta den og gjekk forbausande bra. Hadde gløymt ledningen frå EGR-systemet til luftfilteret, så den fekk litt diesel-lyd. Og det beste av alt var at eg FILMA da, så eg legger ut video seinare i kveld eller i morgon. :) Bilder: (Speilreflekskameraet er inne til rensing, så eg før unnskylda kvaliteten, låner eit anna gammalt kamera ;)) Ikkje så mykje nytt på disse kanter, må laga jording før de store 1000-metringene skal fungere. :) :D Har teke av hjulkapslane for eg vart så lei dei.. ;) Oj, må montere dørtrekko, såg ikkje ut, men ellers syntest eg da såg ganske OK ut, sjølv med brune setetrekk. Eit anna random bilde av interiøret.. :) :D ;) Og nå skal eg redigere filmen, så stay cool :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg