Gå til innhold

Hvordan skal jeg stjele en Golf II ?

Ranger emnet

mazdafun

Anbefalte innlegg

Hei.

Hvordan knekker jeg tenninga på en Golf II ?

Før dere nå setter igang å disse meg for at jeg skal stjele en Golf II, vil jeg bare si at det skal jeg ikke.

Saken er at Fetter'n min har en som det har vært innbrudd i, og de har bare delvis ødelagt tenninga. Han ringte og spurte hvordan han skulle få denne knekt skikkelig så den kan kjøres med.

Er det noen lure triks for å få dette til ? Skulle nok klart det selv hadde jeg hatt bilen forran meg, men han står på en annen kant av Oslo, og trenger info i løpet av dagen.

Hvis du ikke vil poste her, kan du bare sende en PM.

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvem som var hvem men bare å prøve seg frem, hvis det er å koble den du skal..

Du tar av dekselet som er rundt rattstammen..

Så er det en sånn sak der med 4 påloddede ledninger..

Så er det bare å kortslutte mellom 2 av de for å få på tenninga og så kortslutte en av de andre samtidig eller noe..

Drev å klundra med dette på en sierra engang ;) (det var kameraten min sin!) men du finner det fort ut.. bare prøve seg frem..

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projektRUST

er det rattlåsen du skal knekke?

da er det bare å dra frem mannamusklene og vri om rattet til støpegodset takker for seg og sprekker..

alternativt ta skrujern i låssylinder trikset som kaifred sa.. så slipper du å balle med rattlås.

Ja det blir kjekt om biten ifra rattlåsen kiler seg fast i stammen i en sving etterpå :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider