rstange Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Hei ! Lurer på om noen vet om jeg kan importere Epoxy fra USA? Har funnet en selger og planlegger å kjøpe DYNATRON EPOXY REPAIR KIT BUMPER og 3M AUTOMIX 5895 PLASTIC REPAIR, men finner ikke ut om jeg kan importere slike varer til Norge eller ikke. Finner heller ingen forhandlere i Norge av Dynatron. Håper noen kan hjelpe meg? Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Er vel bare til å bestille.Så vidt jeg vet så er det ingen importrestriksjoner på slikt. Problemet kan bli om selgeren ønsker å sende til utlandet. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Det kommer vel litt an på om han med "import" mener å skaffe ett kit til eget bruk, eller ta inn store kvanta for å selge videre. Hvis sistnevte er det nok ikke helt uproblematisk. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Er til egetbruk ja. Har prøvd å finne svar på nettet, men ingenting. Eneste er miljøværnloven som har restriksjoner på import av forskjellige kjemikalskestoffer, men finner ikke ut hva epoxy inneholder. Er det noen som har erfaring? Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Finner du ikke noe du kan bruke her i landet da? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Har egentlig ikke letet så mye. Har lite peiling på dette. De jeg har snakket med anbefaler varmt disse to produktene, men så bor de i USA og har lett tilgang. Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg