lunic Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 noen som har montert turbotrykksmåler og har bilde av hvor den er koblet på i motorrom? er der mange tilkoblingsmuligheter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 google er din venn http://s40concepts.net/forum/index.php?t=msg&th=1214&rid=&S=741061952a885bd0374c801fcfc97976&pl_view=&start=0#msg_10727 Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunic Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 takker! har koblet på slangen ved siden av. men får bare 0,4 - 0,5 i trykk. er ikke trykket det samme i disse to slangene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 jo skal være det .. men 0.4-0.5 er trykket på en 2.0 lavtrykksturbo som jeg har .??? skal ikke t4 være 0.9-1.0 eller noe a ? men hvis du har negativ trykk på tomgang og 0 trykk med rusing , også normal trykk når du kjører ... da er det riktig ... mulig wastegaten din er sliten eller noe Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunic Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 skal være ca 0,9bar ja. har prøvd å teste wastegaten. tok av en slange på magnetventilen og kjørte forstiktig. da fikk eg den lett opp i 1.bar og den holdt seg stabil. så eg trur wastegaten skal være i orden. har prøvd å koble måleren inn på slangen fra magnetventilen med rødt merke. da viste måleren 0,8 - 0,9. (var der det sto at det skulle testest i værksted programmet) men der er ikke vakum, bare trykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg