Larsen's Motorsport Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Hei Viss eg får taki ein volvo 740 89+ og så vill eg sette nedi ein FK/FT Motor så har eg lest guiden fra A til F, Men er det samme prosses i ein Volvo 740 som det er i ein 240 med å sette nedi ein 940 fk/ft, Med tanke på Svinghjul,bensin pumpe og amatur, Men i ein 740 så slipper du og bytte om på fordelaren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 En 89 modell 740 har vel b230f om jeg ikke tar feil. Husker ikke om det er LH-2.4 eller ikke. Men om det er LH-2.4 så er det bare å lodde inn formotstander, flytte LMM og putte inn den nye motoren. Tankarmatur og pumper trenger du ikke å rørre om bilen fra før av hadde innsprut. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Åå:) Men de høyrest bra ut, så da trenger eg ikkje å dra fram nye bensin slanger heller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Hvis jeg ikke tar helt feil nå så er det F motor med LH-2.4 i 89 mod og nyere. Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Jeg har 740 1989 modell med B230FS motor og LH 2.4 Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 "Volvo 740" er en totalt åndssvak trådtittel, spesielt i volvo/700/ forumet. ;) Endre den før jeg sletter tråden. Ellers burde det være plug and pray. Jeg brukte 6mm tur-slange fra hovedpumpa og til den orginale slangenippelen på en B230ET motor. Burde holde i bøtter og spann. Hørte at 8mm holder til f.eks 500hk på dragbiler, så da gadd ikke jeg styre noe mere med det. PS! Hvis noen på noen måte vet hvor mye bensin/hk som passerer i f.eks 6mm vil jeg gjerne vite det. B230K har noe mindre rørnipler så jeg. Ca 4mm innvendig. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg