SintraLynet Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Jeg savner en bil på Opelforumet, nemlig Opel Sintra. Denne bør legges til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Jeg velger å svare at inntil det oppstår et folkekrav kan du lage og legge en tråd som heter f.eks "Oss med Sintra" ell.no passende rett på bilforumet.no/opel/. Der samles alt sånn som ikke passer i noe modellforum. :) Du kan jo titte på f.eks Nissan og sammenligne antall modellforum og antall innlegg under hver modell. :) Tre ganger så mange modellforum, men bare en tredjedel av innleggene. Jeg vet ikke hva moralen blir, men den er råtten. :D PS! Hva med Meriva og Signum? De står jo helt tomme. Ser ikke ut som at det er mange som har sånne biler som i tillegg er interessert nok til å delta her. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SintraLynet Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Så hvorfor i det hele tatt beholde Meriva og Signum der da? ;) Men ok, skal ikke mase mer, dog var vel ikke akkurat mas..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Er i utgangspunktet helt enig med Skody, hva skulle vi f.eks egentlig med et SsangYong-forum? Men men, vi tok sjansen ;) Sintra kommer ASAP! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg