Gå til innhold

Jævla biltjuver..!

Ranger emnet

Norsmurf

Anbefalte innlegg

Originally posted by -ChRiS-CaLiBrA-

virke rikke svært lovende når du sier lindeberg bare er et hasj sted og ''gud bedre''

Haha, så du skal dømme meg etter måten jeg skriver på også?

Jeg har vært der engang og det var nå i helga, da var jeg hos noen folk.. de var drev og deala.., dermed var det et hasjsted..indeberg i seg selv er ikke et hasjsted, men har ikke akkurat ryktet på seg for og være mors beste barn eller :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sa aldri det var mors besta barn..

Liker bare ikke folk som sitter å snakker dritt om steder de har vært 1 gang.

Og når du snakker om hasj så er det så og si flere på din kant av byen som benytter hasj og andre narkotiske stoffer en det er på denne siden av byen.

Men dette blir en dum diskusjon, men jeg synes du er helt latterlig. Klart jeg vet det er mye kriminalitet osv, og det suger. Men det er d så og si overalt

1991 Opel calibra (Solgt)

1985 Mercedes 190e 2.3 16v

2001 Peugeot 206 (Solgt)

1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

1991 Toyota Mr2 (Solgt)

1990 Nissan 200sx s13 (Solgt)

2002 Opel Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en gjeng med drittunger som har gjort detta.. var ute i bilen ista, og det tok meg ca. null tid å skjønne hvordan den skulle kobles, selv om jeg aldri hadde sett noe sånt før... Håper dem prøver seg på en annen bil en kveld jeg går forbi med bikkja.. da blir det skikkelig middag på'n..

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sa aldri det var mors besta barn..

Liker bare ikke folk som sitter å snakker dritt om steder de har vært 1 gang.

Og når du snakker om hasj så er det så og si flere på din kant av byen som benytter hasj og andre narkotiske stoffer en det er på denne siden av byen.

Men dette blir en dum diskusjon, men jeg synes du er helt latterlig. Klart jeg vet det er mye kriminalitet osv, og det suger. Men det er d så og si overalt

Gid a meg da.. den skitne bluuusen er til tøøørk og merchen er på verksted.. jaja. jeg får ta porchen til golfklubben da..

Oooohh Shut The F*** up...

Ikke alle fra bærum er sånne Overlegne pappa betaler alt vettu.. De finnes.. men de finnes over hele landet.. Har en kamerat fra ellingsrudåsen jeg.. han bor nå ikke der lenger da.. men det er ikke akkuratt slum familien det nei..

Første inntrykk har jo alt å si om ett sted.. Så om han ser hasj røykere/dealere så vil han jo tro at dette ikke er ett sunt sted...

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hør på deg a.. helt gay du.. snakker om første intrykk ja. Når du skriver en reply om hvor mye dritt det er på lindeberg etter du har vært der en gang, og det står BÆRUM under avatren din hva FAEN vil du man skal tro da?

stikk hue opp der sola ikke skinner du

2001 Peugeot 206 (Solgt)

1991 Toyota Mr2 (Solgt)

2002 Opel Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

patetisk forsøk til å få meg til å bry meg..

Jeg endte diskusjonen for lenge siden intill han starten den igjen med latterlige kommentarer.

2001 Peugeot 206 (Solgt)

1991 Toyota Mr2 (Solgt)

2002 Opel Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hør på deg a.. helt gay du.. snakker om første intrykk ja. Når du skriver en reply om hvor mye dritt det er på lindeberg etter du har vært der en gang, og det står BÆRUM under avatren din hva FAEN vil du man skal tro da?

stikk hue opp der sola ikke skinner du

Hvor mange ganger har du vært i Bærum da?

Eller har du bare fått det inntrykket av alle vennene dine?

Bærum var kanskje som du mener under Jappetiden..?

Hvem vet..

Akkurat nå er det bare en sub-urb med folk som lider under stooor gjeld!

jeg har ihvertfall vært på linderud og har noe og uttale meg ifra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ReWrite

Gud bedre, kan folk ikke snart innse at Bærum ikke er snobbe sted?

Det er bare fyllt med gjeldslaver som prøver og være noe de ikke er :)

kommer jo helt an på hvor i bærum du bor da;) skjønner hva du mener, men alle som bor i bærum er no ikke gjeldsslaver

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ehrnst

kommer jo helt an på hvor i bærum du bor da;) skjønner hva du mener, men alle som bor i bærum er no ikke gjeldsslaver

Selvfølgelig :).. men sånn er det vel ute på Nessodden også:D *stikke nese opp i været*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg kjenner bare et par fra bærum, og hun ene har et helt skrudd syn på oslo øst. Kan ikke gå ute uten å bli voldtatt etter klokka 18 på lørdager og sånn..... Men han andre er fra marokko og er jævlig hyggelig. Jobber hardt som faen og er ikke "snobbete". Tror bærum har en like variert bosetning som selve oslo.

På den annen side fikk jeg bråk flere ganger på ellingsrud bare fordi folka ikke visste hvem jeg var. Var bare èn kar der oppe som støtta meg, men han kjørte for fort med bil.

Ikke generaliser og døm folk for hvor de kommer fra, men døm dem etter hvordan de oppfører seg. Det finns allrighte folk over alt, akkurat som det finns drittsekker over alt.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Hmm. Jeg kjenner bare et par fra bærum, og hun ene har et helt skrudd syn på oslo øst. Kan ikke gå ute uten å bli voldtatt etter klokka 18 på lørdager og sånn..... Men han andre er fra marokko og er jævlig hyggelig. Jobber hardt som faen og er ikke "snobbete". Tror bærum har en like variert bosetning som selve oslo.

På den annen side fikk jeg bråk flere ganger på ellingsrud bare fordi folka ikke visste hvem jeg var. Var bare èn kar der oppe som støtta meg, men han kjørte for fort med bil.

Ikke generaliser og døm folk for hvor de kommer fra, men døm dem etter hvordan de oppfører seg. Det finns allrighte folk over alt, akkurat som det finns drittsekker over alt.

:dude: yodude fint sagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

True That! Fullstendig enig!

Seff finnes det rike folk i Bærum, men det gjør det jo i Oslo også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig. du fikk frem det jeg mente på en bedre og mer leslig måte :D

2001 Peugeot 206 (Solgt)

1991 Toyota Mr2 (Solgt)

2002 Opel Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider