Holsty Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Hei. Har nettopp kjøpt en 1994 Accord 2.0i, den er meget pen og god å kjøre, er svært fornøyd. MEN.. Lekker litt vann ut av vannpumpe, men er fult kjørbar bare man etterfyller kjøleveske. (Har ny vannpumpe,registerreim og strammehjul liggende.) Hvor mye vil det koste meg å få gjort dette på et Honda verksted eller eventuelt fått hjelp av en som har peiling på bil? Lurer også på om det er noe farlig å kjøre slik bilen er nå? Takker for hjelpsome svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 lol. nei. du må finne noen andre som har peiling på bil og kan skru. gå aldri til honda verkstedet, d e rævdyrt:p hadde ikke eg/kompis hatt biler i garasjen kunne vi tatt d oppdraget:p men se om du finner noen du. forum.club-honda.org Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg