nollie1982 Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 jeg har fått tak i en 86 modell golf td nå til 1500 med 60mm senkesett og litt sånn.. men det jeg lurer på er: hvordan kan jeg få mer hester/nm i denne motoren? har ikke så mye peil på diesel motorer, så hvis noen kunne ha forklart meg litt om å skru opp turbotrykk og hvor jeg kan få kjøpt dyser++ til denne motoren.. har hørt at de kan tåle over 130 hk med orginal innmat?:oohh så hadde vært gøy med noe sånnt :drive2 :D motoren er overhalt for ca. 30000 siden, så motoren er gull ihvertfall.. det samme er bilen.. 0 rust! hehe.. takker for svar! :hailvw Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 Bumper denne:D Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 takker.. må jo være noen som vet noe?? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 en over på vw-audi klubben har tunet sin 1.6 tdi opp til 12X hk vetikke hva han gjorde da...har ikke tilgang der lenger så du får spørrre noen som er medlem til å søke opp svaret for deg Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 okei.. skal sjekke.. men er det noen som vet om en 1,9 tdi turbo passer på sånn bolt on.. tenkte da en turbo fra en 110 hk tdi sak.. da vet jeg at jeg ihvertfall har en turbo som holder med litt og at jeg ikke kjører på maks trykk hele tiden.. hehe.. Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 ingen som vet?!?!???!???!???!??!??!?!?!?!?!?!?!? :D Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 bump :D Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 har lest "litt" på nett her nå.. og det er mange som sier at man skal blokkere sikkerhetsventilen.. noen som har bilde av den og hvordan jeg skal eventuelt skal blokkere den? er det den som sitter oppå motoren? den runde svarte greia med en slange inn til luftfilter slange? noen MÅ jo vite? går vel ikke bare orginale td'er rundt omkring? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 finni ut litt om den såkalte sikkerhets ventilen nå.. og det jeg fant ut var at jeg har ikke det på min.. hehe.. så fikk ikke sove i natt så har skrudd litt trykk.. hehe.. så får vi bare håpe det funker da jeg skal prøve den etterpå da :P gleder meg! :D Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg