Gå til innhold

Slutt på ertepistoler og sånt!

Ranger emnet

Viking067

Anbefalte innlegg

Fy og faen!!! Dette bruker de ressurser på???? Den politimannen fortjener en real runde grisebank!!!

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking

Jaja, glem å kjøpe blåserør og erter i framtida ja!

Nå blir blåserørbandene opprullet og like mye forfulgt som fartsyndere og bilbøller!!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7308786

Fy faan en gang i blandt så skulle pol10 gutta ha snakt sin egen medisin.

Vi hadde en bedre måtte når jeg var liten.

Vi bruikte ikke blåse rør men en tom do rull og balang i enden som var klippet litt opp og teipet fast funka som pokker og fikk MYE mere fart på ertene en blåserør, til slutt så fikk ikke de lokalew butikkene lov til å selge erter til unger:D :D

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Fy faan en gang i blandt så skulle pol10 gutta ha snakt sin egen medisin.

Vi hadde en bedre måtte når jeg var liten.

Vi bruikte ikke blåse rør men en tom do rull og balang i enden som var klippet litt opp og teipet fast funka som pokker og fikk MYE mere fart på ertene en blåserør, til slutt så fikk ikke de lokalew butikkene lov til å selge erter til unger:D :D

Begynte ølen å gå i hodet på deg når du postet dette eller?? Hehe. Ikke så lettvindt med promille og rettskrivning. :D

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

jeg venter bare på at en av de nissene av noen små unger kaster egg eller lignende I bilen min når jeg har av taket.. da blir det knock på de...

var noen russebiler som kasta egg på audin min en gang...! men jeg og håkon fikk lepma inn 2 kebab middager fra minutt burger som var helt nye..! vi følte vi var even da...

de sleit nok litt med å få det ut av det sebra trekket sitt med pus på..

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

var noen russebiler som kasta egg på audin min en gang...! men jeg og håkon fikk lepma inn 2 kebab middager fra minutt burger som var helt nye..! vi følte vi var even da...

de sleit nok litt med å få det ut av det sebra trekket sitt med pus på..

Ååååå....nå fikk jeg lyst på bab :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider