E30-Cab Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Tja, kan nå være at en del jobber i helgene... Men jeg mener nå hvertfall at det er en grei dag å ha det.. Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Originally posted by saphire4x4 Tja, kan nå være at en del jobber i helgene... Men jeg mener nå hvertfall at det er en grei dag å ha det.. Da kommer hvertfall ikke jeg + noen til...... 1. mai er jo en bra dag, men det krasjer litt for min del. Sikkert mange andre som heller vil å byen enn å sitte i bilen denne kvelden. Det er jo en av de "offisielle" festedagene...... Jeg stikker nok nedover helga før uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Trodde natta til 1. mai var festedagen jeg...men men..nå får vi se Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Jeg kommer jeg, har ventet en stund på litt liv og engasjement for noe slikt her på sørlandet. Hadde vært åkei å få til ett treff, om ikke så alvorlig stort, men såpass at vi var litt synelige. Han her Tommy karen, tar han lakking spnn helt uten widerøe? Kunne tenkt meg litt lakk, men er jo ett spørsmå¨l om pris..i utgangs punktet kun en front fanger, men om prisen er riktig, også en hellakkering... Kan jo høre med han, dere som kjenner mannen. Følger med, og venter spent på utvikling videre. Originally posted by saphire4x4 Trodde natta til 1. mai var festedagen jeg...men men..nå får vi se Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Ja er knall det.. Jo flere jo ber (nok en gang). Ang. lakkeringa får du høre med Rack, han som leier av han. Men så vidt jeg vet lakker han ute, men kan jo være jeg tar feil da. Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Originally posted by saphire4x4 Ja er knall det.. Jo flere jo ber (nok en gang). Ang. lakkeringa får du høre med Rack, han som leier av han. Men så vidt jeg vet lakker han ute, men kan jo være jeg tar feil da. Han lakkerte inne da han gjorde jobben for meg..... Mulig han gjør det ute nå siden han brukte garasjen som RaCK leier til lakkeringsverksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Kan ikke en av oss lage en poll ang. dato? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Vi må jo få dradd i gang noe her nede ja! Oppmøte på parkeringa til Travparken/Sørlandsenteret (slipper tyttebærpolitiet på Travparken), de fleste klarer å finne det. Åsså stor kolonne til byen :D ;) :cool: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Jeg er klar så lenge det ikke blir 1.mai helga....... Travparken er svær, så det er plass til mange biler + litt herjing for de som vil det :) Kolonne til byen er jo et must! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Kolonne har jeg god erfaring med. :D :D Jeg er med i dag jeg .:rolleyes: Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 hmmmm: kan jo vente litt ut i sommeren, er liksom bedre og stå og snakke utover natten i t-skjorte og shorts isteden for og slenge seg i bilen kl 2100 for det begynner å bli mørkt og kaldt! Tror heller jeg ville hatt det i skiftet mai/juni en helg der f.eks oppmøte er fredag eller noe slikt på kvelden en eller annen plass, så går snakken utover i natten og så kan vi evnt møtes for en "rånedag"/kollonekjøring/omvisning på lørdagsformiddag til kvelden? (f.eks en tur fra kr.sand opp til evje?, min personlige favorittvei :D ) Trenger ikke være så jævla planlagt eller at det skal være noe spesielt, undertegnede vil forresten vite hvor de flotte kristiandsands tøs oppholder seg.... ;) Hadde jo hvert kult om vi bare hadde klart og samle en 10 biler, resten er jo bonus, men det blir ikke bedre en vi lager det selv. - henrik [edit] kan jo ta dette som et egent opplegg og da? sommeren er jo tross alt 4 måneder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Jo er klar for sommeren jeg og, men så vidt jeg klarer å huske så er 1. mai også rimelig varm. Hvis ikke er det jo alltid "rånetreff" 16. mai i øvrebø og der er den sjefsmange biler hver gang. Men vi får jo bare se når det blir. Tror det blir gøy. PS: Dårlig med tøs i stavanger? HAHA Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Mye prat og lite Action her...... Går vel an å ha flere Streetmeet vel. Et på Forsommeren, et på sommeren og et på høsten. Jeg stikker uansett nedover helga før eller etter 1.mai, så de som vil være med på et lite meet en av disse helgene er hjertelig velkomne. Er jo bare å møte opp en plass og se hvor mange som kommer. Uansett kult å hilse på dere når jeg først er såååå langt hjemmefra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Skal nok gjøre så godt vi kan skal du se. Kommer nok til å si fra så fort vi kan når vi kommer nærmere frem til en dato. Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Noe nytt her eller? Har fått bilen på veien og er klar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg