Gå til innhold

Biltreff / showoff i Kristiansand

Ranger emnet

E30-Cab

Anbefalte innlegg

Originally posted by turbokano

er akkurat det samme for meg,så 10 er ok det.

...langt fra ferdig med bilen da, men det får vell bare være..ser ut som ett dass for tida...

Off topic: Noen som kjenner til noen ufysselig gode, og billige lakkerere i Kr.sand området?? Gjerne en som ikke må gi ut kvittering....

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Peltz

...langt fra ferdig med bilen da, men det får vell bare være..ser ut som ett dass for tida...

Off topic: Noen som kjenner til noen ufysselig gode, og billige lakkerere i Kr.sand området?? Gjerne en som ikke må gi ut kvittering....

Du har vel en anna bil å stille opp med? Veit om en billig en. Kvitering er det ingenting av, men jobben er så som så, står å lakkerer ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Du har vel en anna bil å stille opp med? Veit om en billig en. Kvitering er det ingenting av, men jobben er så som så, står å lakkerer ute :rolleyes:

Utelakkering er wast of cash, gitt...nei, det skal gjøres ordentlig, men kvittering er ikke no must.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er klar for treff i Kristiansand, har tenkt på dette lenge det ruller en del pene biler på palmekysten for tida.

Finn en dag og jeg kommer jeg

Volkswagen Passat 2006 2,0TDI 4M High
Suzuki Swift 2009

Willys Overland pickup 1954 mod

X Jeep Grand Cherokee 99 3,1 TDI
X Jeep Grand Cherokee 95 5,2 V8

X Jeep Wrangler 97 +4" 33" ARB F/R

X Opel Vectra 97 

X VW Golf 85 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen da... Sliter med å ordne meg fri ass... Hadde jo håpt det ble på kveldinga da kanskje...... Begynner jo å bli varmt.. *nesten furten* HEHE

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da passer det meg nokså greit.... Jobber til senest 22:00. Så skal ikke klage på dette...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider