Zone_bee Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Da kjente jeg at det er på tide for meg å våkne ifra de døde igjen :) Kanskje det er noen flere daihatsu-skruere i Oslo-omegn som kunne tenke seg en felles skru-plass? Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 Anders og jeg sjekka dette ut litt i høst, prata om dette sist i dag faktisk. Når jeg er tilbake i city'n i mai må jeg ha skru/lagringsplass :) Hvor bor du om dagen a dude? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 Ja, men da må man bare sjekke litt rundt da! :) Jeg holder meg i oslo sentrum jeg vettu. Akkurat flytta ifra tøyen tilbake til `løkka igjen... Og her kan man jo ikke få skrudd noe :/ snufs Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 har du fått inspirasjon til beistet igjen nå da? ENDELIG :) har lagt garasje greiene litt på is,men er seff inntressert :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Ja, men da har vi en plan da... mangler bare et sted ;) hehe Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burobeng Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Hei! Er det noen av dere daihatsufans som vet hvor jeg får fatt i en bil med 1-liters turbodieselmotor? Er Daihatsu den eneste som har laget dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Hei!Er det noen av dere daihatsufans som vet hvor jeg får fatt i en bil med 1-liters turbodieselmotor? Er Daihatsu den eneste som har laget dette? Det kryr nok ikke av 3 sylindrete turbodieselbiler out there. Tror muligens Opel kan ha noe smått med diesel. Eller så er jo en G100 med diesel et utmerket valg for en som liker diesel. Sjekk finn og autodb utover,så kommer det nok noe :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenL Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Noen som har funnet noen skruplass? kanskje jeg blir med :) Siter Jag gasar til det rasar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg