ChevyBD Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Hallo. Har en Chevrolet Big Dooley 91' som jeg har veldig lyst til å reggistrere ned. Men er dette mulig? Om det så er , åssen? Mvh Østehaug Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Tror staten har fjerna alle reglene for nedregging nå.. Før kunne man jo kjøre dem inn under noen bestemte regler, men mener dette er fjernet nå. Snakk med din lokale trafikkstasjon, så får du nok høre rett svar. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyBD Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 hmmmm, ok!:) Takk for hjelpen. Synes det virkelig er for dumt at man må ha et ekstra førerkort for den slags biler. Selv mener jeg at å kjøre den er som å kjøre en liten bil. Om man ser bort ifra det med at man kanskje trenger litt lengre svinger. Men dette er jo egentlig ikke no problem det heller, så lenge man har hode med seg. hehe, virkelig teit av den norske stat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 IKKE dra på BT på Elverum. Da får du nei uansett. Vinger eller Gjøvik er mer velvillige. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyBD Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 okei, takk for tipset. Har faktisk hørt at de kan være en smule vansklige å ha med å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Vet at det kom en regel som rammet Starcraft G30 slik at disse ikke kunne regges ned til samme som G20 for noen år siden, men vi driver nå og regger ned Sprinterene på jobben til grønne skilt ved å bytte dempere på de. Eg hadde kontaktet BT via tlf eg. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg