Mariius Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Tett spørsmål men skjønner ikke hvordan jeg får jekka opp bilen.. Må jeg ha en spesiell kloss som passer inn i den plastikk ramma under bilen? Har ikke original jekken. Og enda værre, må jeg ha fire klosser når jeg skal ha den på bukk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 se i instuksjonsboka til bilen Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Står ikke noe i boka, da hadde jeg jo selvfølgelig sett der! Treklosser? Bmw hevda jeg ikke måtte ha noe inni når jeg ringte i går, føler meg ikke helt sikker på det men. er jo bare plast.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Du trenger ingenting, bare løft rett på de plastikk klossene... Regner med du har funnet ut av d nå da men :P Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg