Halze Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 (endret) Hei! Kjøpte denne bilen høsten 2009, har rukket å få gjort litt siden den gang :) Det som er gjort: Montert v8 baklys Hvite blinkers Sveisa dobbel endestuss på eksos Godkjent senket 35mm (Måtte bytte til orginal fjærer bak da det ikke såg ut) Sotet helt fram med 43% film Fjerna lyktespylere Montert grøftelys Lakket kromlistene i grillen svarte Videre plan nå er å skaffe meg noen sommerfelger, her er noen jeg har sett litt på: http://www.eiker.no/Default.asp?ItemID=1436# http://www.partsandretards.no/webshop/product/52328/7004 http://www.partsandretards.no/webshop/product/52330/7004 Hvilke liker dere best? Kom gjerne med andre forslag! ;) Her kommer noen bilder: Endret Mars 22, 2010 av Halze Feil med linker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 Den der så skikkelig fin ut jo, grattis... :) Personlig likte jeg felgene i den første linken best, men det er vel smak og behag! Men om du kjøpte tåkelys separat og felte dem inn i standard-fangeren, eller kjøpte du ny fanger med lys? Vil ha det samme selv, men å få tak i en brukbar fanger med lys er vrient... Siter 1986 Audi 100cc, 2.2 1986 Toyota Starlet (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivdjo Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Grisefeit! Hva er egentlig forskjell på V8 baklykt og "vanlig" ? Siter Audi 100 2.3 Quattro 1989 Audi 100 2.2 10vt Quattro 1990 x: Audi 80 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halze Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Den der så skikkelig fin ut jo, grattis... :)Personlig likte jeg felgene i den første linken best, men det er vel smak og behag! Men om du kjøpte tåkelys separat og felte dem inn i standard-fangeren, eller kjøpte du ny fanger med lys? Vil ha det samme selv, men å få tak i en brukbar fanger med lys er vrient... Takker! :) Jeg kjøpte ny støtfangerplast uten lyktespylere, men med hull til lyktene. "Kåpene" som skal være rundt lykta følger ikke med, så de må du kjøpe hos møller. Både støtfangerplast og tåkelys vart kjøpt nytt hos en som selger bildeler i Oslo området, husker ikke i farten hvem, men jeg kan se om jeg finner det ut! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halze Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Grisefeit! Hva er egentlig forskjell på V8 baklykt og "vanlig" ? Takktakk! ;) Forskjellen er vell egentlig bare at V8 baklysa er helrøde, de fåes også i helsorte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halze Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Får jeg plass til 7,5x17 på bilen? Har prøvd å søke litt rundt på nettet, men finner ikke så veldig mye om hva som går og ikke går av felger på typ44 :) Hvilket innpress? Jeg tenker ET40 kansje kan gå. Noen som har noen erfaringer og dele rundt dette? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Bilen din er jo høy som et fjell, så du får plass til 19" om du vil.. 7.5" bredt er ikke no problem... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halze Skrevet April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Bilen din er jo høy som et fjell, så du får plass til 19" om du vil.. 7.5" bredt er ikke no problem... Er ikke lav nei.. Senkefjørene bak skal på igjen når jeg kommer meg hjem fra jobb om en ukes tid. Må finne på noe for å fore opp fjærskåla med så den ikke blir så segen bak. Vil ikke ha den lavere da dette bare blir en "bruksbil", og jeg vil heller ikke koste på den kortere dempere da :) Så du mener det går fint med 7,5" altså, har du noen anelse om hvilket innpress som passer med tanke på disse rette skjermene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halze Skrevet April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 (endret) Gikk ett hjullager på venstre bakhjul i går, så dette blir byttet over helgen.. Da setter jeg også på senkefjører bak igjen. 17" felger er på vei :) Monterte også us-lys i blinkers for morroskyld her om dagen Endret April 9, 2010 av Halze Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugrud Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Lekker! :D Siter Audi S4, 1993 mod Ski-doo 600RS, 2008 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Er ikke lav nei.. Senkefjørene bak skal på igjen når jeg kommer meg hjem fra jobb om en ukes tid. Må finne på noe for å fore opp fjærskåla med så den ikke blir så segen bak. Vil ikke ha den lavere da dette bare blir en "bruksbil", og jeg vil heller ikke koste på den kortere dempere da :) Så du mener det går fint med 7,5" altså, har du noen anelse om hvilket innpress som passer med tanke på disse rette skjermene? Hvordan forer du opp fjærskålene ? Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg