Omega94 Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 Hei. Har lest av feilmeldingen "injection valve 3", som jeg regner med er innsprøytningsdyse til sylinder nr 3.... Ikke noen som tilfeldigvis har en gammel innsprøytningsdyse som ligger og slenger ? (",) Er det forresten noen som vet om disse er enkle å skifte ? Venter spent.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Tror de skal være greie å bytte. Får du kode høy eller lav på den? Hvis du får høy, så kan det kanskje være en dårlig kontakt på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega94 Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Jeg får kode høy ja (kode 27, voltage high). Kanskje dårlig kontakt mot dysen da, eller må evt hele kabelspaghettien byttes? Det er vel litt av en jobb muligens..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Tviler på at det er kablingen som er gåen. Uten at jeg har forsøkt det selv, så kan du forsøke å ta ut dysen på treeren og bytte den med en av de andre, og da se om feilkoden bytter plass. Jeg har ett dysesett liggende, men ikke her, så jeg får dessverre ikke sjekket om det sitter godt fast eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega94 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Problemet er løst...var dårlig kontakt mellom ledningene som går ned på innsprøytningsdysen...etter å ha gått over alle ledninger og kontakter er nøkkingen helt borte.... veldig fornøyd, spesielt med å slippe å gi en krone mer enn nødvendig til blodgriske Opelforhandlere med elendig service (spesielt Opel på Skøyen...de har alltid stått opp med galt ben) Takk for hjelp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg