Dammed Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Kjøpte dette mirakel produktet for et par uker siden og jeg må bare si at jeg elsker det. Hadde det vært mulig å gifte seg med et bilpleie produkt så hadde jeg gjort det. Jeg var litt små skeptisk til produktet siden ingen avfetting jeg har kjøpt tidligere har fungert veldig bra, når jeg brukte dette så fungerte det så bra at jeg nesten ikke trengte å vaske bilen med såpe etter på! All driten var vekk! :win Har du ikke en skapet så skaff en! Dem som bor i Østfold får tak i den på Statoil stasjonen i Halden. Eneste stedet jeg fant som hadde dem i Østfold. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finken2 Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Noen som vet hvor man kan få kjøpt i Bergen da? Har vært innom x-antall Statoiler uten å finne .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Eg har alltid bestilt prickbort ifra godkjemi Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 BilXtra på Skårer utenfor Oslo har også. Både ferdig blandet (på sprayflaske) og ublandet. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 BilXtra på Skårer utenfor Oslo har også. Både ferdig blandet (på sprayflaske) og ublandet. Mac 124 Prickbort finnes ikke som ublandet, men selges i flere forskjellige størrelser ;) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 (endret) Mac 124 Prickbort finnes ikke som ublandet, men selges i flere forskjellige størrelser ;) Å ja, da var den ferdig blanda og bare stor da (: Endret Mars 24, 2010 av al3x Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Blankbil.no har også Prickbort :) Kjempeservice der :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nanolotus Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 http://www.godkjemi.com selger også denne vidunder avfetting :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Noen som vet hvor i Kristiansand/Lillesand de selger Prickbort? Om jeg fremdeles bodde i Hønefoss kunne jeg stukket innom Norsk Prol, men det blir litt for langt fra Kristiansand ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 statoil er de eneste plassene jeg har sett det, til like rundt 100kr litern. Kjøper du 10 liter fra godkjemi.com blir det 54kr litern før frakt. Og nei, det er ikke mye, for du kommer aldri i hele verden til og ville ha noen annen avfetting :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Prickbort er konge, uten tvil! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killbox Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Kan man bruke dette produktet etter en har polert bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Kan man bruke dette produktet etter en har polert bilen? Prickbort er veldig mild mot voks/sealer i forhold til andre effektive avfettinger, men det er ikke å anbefale å bruke den hver uke for å si det sånn. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekristol Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Noen som vet hvor man kan få kjøpt i Bergen da? Har vært innom x-antall Statoiler uten å finne .. Tenker de har den på Vest Bilutstyr på Kokstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekristol Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Noen som vet hvor i Kristiansand/Lillesand de selger Prickbort? Om jeg fremdeles bodde i Hønefoss kunne jeg stukket innom Norsk Prol, men det blir litt for langt fra Kristiansand ;) Tenker de har den på BilXtra ved Sørlandsparken. Hvis ikke har de den på BilXtra I Arendal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg