Gå til innhold

Mangler ledninger til Citroen XM

Ranger emnet

svein

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Citroen XM før jul. Forige eier tok ut baksettene og et ledningsnett som går fra dashbordet -> midtkonsol->bakdørene og bakdøra. Jeg slitter nå med å finne et nytt. Har prøvd med 2 stk andre som begge var helt forskjellige. Det som er lagt inn i dette ledningsnettet er div stereo(spiller og høytaller) sentral-lås til bakdørene + bagasjerommet, el vinduene bak, setevarme bak og fremme, noen div dørsensorer. Tror jeg husket å nevne alt. koden for dette er 95638 og befinner seg på en lapp som antaglig vis befinner seg under midtkonsolen, eller under kontroll panelet i midten. evt. skrive opp VIN som står på en metal plate under over grillen (pannseret må åpnes før denne blir synlig) og sende denne på PM til meg.

Hvis det er noen her inne som har litt mer en sånn ca peiling på dette så lurte jeg på om de vet om noen andre ledningsnett som kan brukes. Og da helst med el regulering av setene.

Bilen er foresten 90mod.

Tips og triks som fører til en lykkelig slutt på dette dramaet vil bli belønnet:)

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikkje akkurat seia at Xm`en er den verste bilen å skru på. De har jo noen utrolige løsninger som jeg synes fungerer bedre en de jeg har sette på andre merker.. Men alle biler har jo fordeler eller ulemper. :)

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrudd på XM, men i forhold til CX er det sikkert enkelt. Fattern hadde en CX (2.5TRD)for en stund siden, og nesten uansett hva vi prøvde å fikse på, ble noe annet ødelagt mens vi skrudde. Og mange kompliserte løsninger på enkle ting er der også. Men det er vel slikt som gjør at enkelte faller for disse bilene også. En ting er i alle fall sikkert. Mer komfortabel langturbil får en ikke i den prisklassen.....Men heller ikke noen styggere:D

Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider