Skeptisk68 Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Ser at dere moderatorer flakser rundt å sletter tråder i hytt å pine. La inn en tråd i går på golf 1 sidene. Det var riktig nok noe jeg ønsket å kjøpe, men synes det er rette sidene å søke på da jeg ønsker meg noe til en golf 1. Det er tross alt der vi med golf 1 leter om det er noe vi ser etter eller vil hjelpe noen andre med. Regner med at det er derfor de forskjellige merker har sine egne sider også. Ellers kan man jo like godt søke etter grenrør inne på finn.no sammen med stellebord og vaskemaskiner. Dessuten så blir det rimelig mye slettede tråder rundt inne på disse sidene her. Synes dere i det minste kan slette de helt om dere må henge dere opp i det som blir "gæli" for dere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 (endret) Tipper at de fleste her inne som leter etter ting til f.eks. Golf1, stikker innom kjøp/salg, det er vel ganske logisk for de fleste. Er en grunn til at det er laget et eget underforumt til slikt vet du ;) Hvordan tror du Golf1-underforumnet ville sett ut hvis kjøp/salg og "bilen min"-tråder hadde liggi om hverandre? Er det et spørsmål om hjelp eller tips/råd, kan det være en fordel å søke først, da de fleste svar allerede er besvart! Regner med at grunnen til at det slettes istedenfor å flyttes, er at det er større sannsynlighet for at brukerne lærer da. Hvis flytting er det eneste alternativet, kan jo brukerne bare slenge ut en tråd hvos som helst og få den flyttet til riktig sted. Det skaffer jo moderatorer og administratorer myyye ekstra jobb... Så i lengden tror jeg både bruker og ansvarlige tjener på sletting kontra flytting :) Endret Mars 23, 2010 av Sandmo Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Ja bruk K & S til K & S. Takk. Takk takk. Mange takk. Det er jo bare å søke på "golf 1 deler til salgs". I Kjøpt og solgt forumet vel å merke. Hvis du er skeptisk til k&s forumet skulle du vært her da k&s ble puttet i en egen, adskilt del utenfor diskusjonsforumet. Da hadde du vært i godt selskap. :) Dagens løsning er det demokratiet som har tvunget frem. Eller tilbake. Eller frem igjen. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 tipper at de fleste her inne som leter etter ting til f.eks. Golf1, stikker innom kjøp/salg, det er vel ganske logisk for de fleste :) er en grunn til at det er laget et eget underforumt til slikt vet du ;) hvordan tror du golf1-underforumnet ville sett ut hvis kjøp/salg og "bilen min"-tråder hadde liggi om hverandre? ;) er det et spørsmål om hjelp eller tips/råd, kan det være en fordel å søke først, da de fleste svar allerede er besvart :) regner med at grunnen til at det slettes istedenfor å flyttes, er at det er større sannsynlighet for at brukerne lærer da ;) hvis flytting er det eneste alternativet, kan jo brukerne bare slenge ut en tråd hvos som helst og få den flyttet til riktig sted. Det skaffer jo moderatorer og administratorer myyye ekstra jobb ;) så i lengden tror jeg både bruker og ansvarlige tjener på sletting kontra flytting :) x2. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Føltes godt å være litt saklig egentlig :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 <klippe>...Synes dere i det minste kan slette de helt om dere må henge dere opp i det som blir "gæli" for dere.. Det er flere grunner til at moderator ikke fysisk fjerner tråder helt. En er at bruker kan ha innvendiger, og da har man ikke særlig å gå ut i fra om den er fysisk/totalt slettet, ei heller kan det da omgjøres. "Soft-delete" gjør det og mulig for brukere, som kanskje har lagt mye tid og effort på å lage en tråd, å få tak i innholdet dersom de kontakter moderator,...og det skjer fra tid til annen. :) Vi flytter en del, men pleier ikke flytte feilposting som er Kjøp&Salg, for innimellom viser det seg at enkelte som feilposter også dobbeltposter, og da er det bare totalt waste å ikke ha sletta den feilposta med en gang. Og som Sandmo er inne på så kan synlig sletting og sletteårsak virke prevantivt for observante brukere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 (endret) Det er flere grunner til at moderator ikke fysisk fjerner tråder helt. En er at bruker kan ha innvendiger, og da har man ikke særlig å gå ut i fra om den er fysisk/totalt slettet, ei heller kan det da omgjøres. "Soft-delete" gjør det og mulig for brukere, som kanskje har lagt mye tid og effort på å lage en tråd, å få tak i innholdet dersom de kontakter moderator,...og det skjer fra tid til annen. :) Sånn som da en eller annen britisk tulling hacka kontoen min og sletta Kosekroken... Endret Mars 23, 2010 av Sandmo Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeptisk68 Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Det er jo mulig å lage ett underforum under f.eks golf 1 for K&S. Denne tråden kan dere forresten slette, for den gikk jo over til om dere er sakelige eller ikke. Det kan dere diskutere en annen plass, for å ta det her er lite sakelig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 (endret) Det er jo mulig å lage ett underforum under f.eks golf 1 for K&S. Denne tråden kan dere forresten slette, for den gikk jo over til om dere er sakelige eller ikke. Det kan dere diskutere en annen plass, for å ta det her er lite sakelig:) Syns du ikke det ville blitt litt uoversiktlig med X antall Kjøp/salg-forumer? Er da mye lettere med ett felles, så lenge det i trådtittel spesifiseres hva som selges til hvilken modell? Og hva om du hadde hatt flere biler som du skulle ha deler til? Kjipt å måtte besøke en hel haug med underforumer for å finne det du leter etter, når du kan finne alt i ett! Hehe, det har en tendens til å skli ut når jeg titter innom, det var ikke meninga å kuppe tråden din ;) Endret Mars 23, 2010 av Sandmo Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeptisk68 Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Det er bare å kuppe det gutten. Ser forresten over her at folk skriver både pikk,kondom og sex. Men før i dag ble en tråd sletta for at det sto ballespreng. Hva er forskjellen. Hvorfor kan noen å ikke andre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 (endret) For å hastig dekke over mitt bidrag til temabytte vil jeg påpeke at det ville bli meget feil med ett underforum under hvert modellforum. Si at du, herr skeptisk skal selge en gti-motor eller noe som er felles for mange modeller, til dømes 13" stålfelger eller et ratt. Skal du avertere din 1.8gti under både golf1, golf2 og passat? Eller lage én tråd for felg/ratt under alle modeller som brukte samme del? Okey, en smule på spissen men håper jeg fikk sagt det jeg skulle. :) EDIT: Jeg så den med den britiske pikken. Der borte er jo cunt et mye verre skjellsord. :D Neida, det er nok litt trynefaktor ute og går. Ellers er det jo standardsvar at vi kan ikke rekke over alle innlegg hver bidige dag. Men du kan jo trykke på når du ser noe du ikke liker. Da tar vi tar i det så fort vi får vurdert problemstillingen. Kuriositet: For noen år siden testa vi ut et sensurfilter for p**k og b***e, men det fjerna vi fort igjen for det var f**n s****a ingen som skjønte hva som sto i de h******s innleggene. Endret Mars 23, 2010 av Skody banneord-kommentar Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeptisk68 Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Så i en "signatur" kan jeg altså skrive hva jeg vil:) Kult, det skal jeg huske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg