Screamingeagle Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Hei! Jeg er nå drittlei av at mitt lokale bilverksted tar 500,- bare for å nullstille en serviceindikator etter oljeskift, noe som tar ca 2 minutter. Noen som har tips/link til hva jeg kan kjøpe for å gjøre dette selv? Jeg er ikke ute etter noe avanserte greier med masse muligheter, bare det å kunne hente ut eventuelle feilkoder og nullstille serviceindikatorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 For å nullstille serviceindikator trenger du vel bare å trykke på skiftnøkkel-knappen. slå på tenninga, og trykke på 0.0 (tror det står på side 18-19 i instruksjonsboka) For å lese feilkoder etc. kan du kjøpe en VAG-COM kabel for en 100-lapp eller to på Ebay, eller fra: http://www.obd2.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg