Passat93 Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Etter en periode med diverse reperasjoner var det idag tid for å bytte drivreim og servoreim. Det viste seg at servoreima var ganske så slakk, skruen som skal holde servopumpa nede og dermed reima stram var borte. Pakningen bak løpehjulet på pumpa har falt ut av spor.Det er også ørlite kast i løpehjulet (kan rugles på når den står uten reim) Situasjonen nå er at drivreima er byttet (flott),mens servoreima er tatt av igjen. Ny skrue for å stramme servoreima får jeg imorgen. Servopumpa er gått ut av produksjon i.f møller. Ny pakning til servopumpa var visst heller ikke å oppdrive? Frister ikke så mye å skru ut en annen sliten servopumpe hos høggern. Jeg trenger gode råd,da jeg er litt tom for det for øyeblikket. Servopumpa som står i bilen fungerer fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Hvis du har en 93 modell er det vel ikke verd å bruke nye deler engang, kjøp hos skraphuggeren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 (endret) Hvis du har en 93 modell er det vel ikke verd å bruke nye deler engang, kjøp hos skraphuggeren :) Er ikke verdt det? Tett i skallen du eller? Og forresten til trådstarter, det at delene er gått ut av prod. er bare piss, dem sa det om drivknuter til min (90mod) Men så snakka en på gamlejobben med en på möller som han kjente, å han fikk tak i splitter nye han, null stress.. Dem sier det bare pga dem vil du skal heller vrake den du har å kjøpe deg ny. Endret Mars 25, 2010 av Driftmaster89 Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat93 Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 det at delene er gått ut av prod. er bare piss, dem sa det om drivknuter til min (90mod) Men så snakka en på gamlejobben med en på möller som han kjente, å han fikk tak i splitter nye han, null stress.. Dem sier det bare pga dem vil du skal heller vrake den du har å kjøpe deg ny. Javisst,klart det finnes nye deler. Tipper jeg hadde fått en ny pumpe om jeg hadde bedt de gjøre jobben:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Javisst,klart det finnes nye deler. Tipper jeg hadde fått en ny pumpe om jeg hadde bedt de gjøre jobben:D Antagelig hadde du det :p Og seff det er jo verdt å ta vare på disse bila ^^, Ikke at jeg vet hvordan din er, men denne typen er den fineste og :D Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg