ToRe89 Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 kor ligge coilen i stratusen? Har ein 95 modell 2.0 l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Coilen står over topdesklet midt på, øverstepungtet i hele motorrommet. Den svarteboksen alle tennkablene kommer ut av. :) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRe89 Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Coilen står over topdesklet midt på, øverstepungtet i hele motorrommet. Den svarteboksen alle tennkablene kommer ut av. :) kan coilen være årsaken til at bilen min fysker når den blir varm? :P Når den er kald så går bilen normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stusjelig Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 er vel heller en del andre ting før det tror jeg .. kan være slitte plugger eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRe89 Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Det var slitte plugger og tennkablene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stusjelig Skrevet Mars 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 kjøpte du nye plugger og pluggkabler ? må jo ha kosta en formue... mine kosta en del for å si det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRe89 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 nej.. pluggene er jo billige, 30 kroner pr stk :P pluggkablene ligger på rett over 1000 kroner for 4 stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stusjelig Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Var nå hvertfall bra det funka :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg