Zukiv Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Hei, har sittet her med pcen i flere dager nu og lest gjennom bilforum etter diverse glassfiber triks. Har jobbet en del med glassfiber så den biten er grei. Men til dere som har lakt du skikkelig bra guider, så savner jeg og få se hvordan dere gjør det før dere lager rammen i MDF, kler rammen i fleece osv. Jeg vil se hvordan dere måler opp rammen, om den sitter fast i dørtrekket eller er løs? Jeg vil også se når dere er ferdig med støpingen hvordan dere fester vinyl/trekket på den delen, hvordan fester derre det til døren?, hvis dere har laget hele dørtrekket i glassfiber, hvordan kan man da enkelt lage noen deler på døren i en trekkfarge, og resten i en annen farge? Og er det noen som har link til en skikkelig bra guide som beskriver bygging av subkasse i bagasjerom type west cost costum style? Altså omfattende? Tusen takk for hjelpen, dette er altså spørsmål som jeg lurer på etter tre dagers lesing på forumet, så plis ikke bare send meg videre til en annen tråd:) Siter Golf II Common sence is not so common! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thamule Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Joiner den tråden her. Fint om nokon har bilder.... Siter 96 Volvo 855 2,5 10V Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla) Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350 Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg