krbarstad Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 jeg er sikkert ikke den eneste som synes at håndbrekket på 740 er noe dritt, spesielt systemet med en hoved wire fra spaken å bakover. jeg sliter forferdelig me å få justert inn håndbrekket mitt slik at det faktisk fungerer nogenlunde. å så bynte jeg å tenke på tanken om å bygge om systemet slik at det blir 2stk wire fra spaken å bakover, lignende som på 240. så det jeg egentlig lurer på er om noen har utført en slik ombygging før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Bytt bremsesko. Fungerer mye bedre å justere når du faktisk har fungerende bremsesko. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Har bytta bremse sko. Må vell ut å få tak i nye skiva å da så alt e bytta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimKong Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 hvis justering på wiren framme i bilen ikke blir godt nok, selv med nye bremseband, kan det være en løsning å forlenge den avstands "H" som står på motsatt side av wireutløseren inni trommelen, rett og slett for å bygge ut bremsebånda lenger 2-3mm, da oppnår du bedre moment på "strammemekanismen" når brekket begynner å ta, når wiren er blitt gammel og strekt med åra :m'm: Siter Oversteer is the best, cause you don't see the tree that kills you. Volvo 745 TIC familiecontainer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 har bytta ut t nye skiver og no, så no vart det ordnings, til slutt. så på bremsbåndene at di kun hadde tatt på endene når jeg brukte di gamle skivene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg