Gå til innhold

Bygge inn Turbo i Golf 2.0?

Ranger emnet

Gooner87

Anbefalte innlegg

Noen enkle spørsmål for dem som kan dette:

Vurderer å kjøpe en litt mindre bil som for eks golf. Men jeg har lyst på 4x4 men har ikke råd til å kjøpe en R32, derfor har jeg veldig lyst til å kjøpe en golf og sette inn tubo for å få det lille ekstra.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=20894124

Går det an å sette inn en turbo?

Hva kan jeg forvente av HK og NM? Hvilken turbo anbefales?

Hvor mye vil det koste å gjøre noe slikt?

Går det ann å få godkjent noe slikt hvis man betaler for de ekstra hestene og man forsterker understell og bremser?

På forhånd Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje so altfor mykje peiling, men eg rekner med at du må ut med 50 000,- ++

for dette.

Skal du ha det godkjent, må du nok ut med mykje meir for å oppgradere til gti eller r32 spec.

Og so skal staten ha ein del!

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje so altfor mykje peiling, men eg rekner med at du må ut med 50 000,- ++

for dette.

Skal du ha det godkjent, må du nok ut med mykje meir for å oppgradere til gti eller r32 spec.

Og so skal staten ha ein del!

Takk for svar!

oi det var litt dyrt, men er dette sånn cirka hvis man gjør det hos et firma. HAr uansett tenkt å ta dette privat eventuelt.blir jo altfor dyrt å få dette godkjent. Kommer uansett til å understell og bremser slik at jeg ikke kjører med noe livsfarlig for både andre og meg.

Hvor mye HK/NM kan man forvente. Ser jo at golf 2.0TFSI har 200hk/280NM men det er jo forhjulsdrift:(

Kan jeg forvente noe av det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider