Gå til innhold

hvordan få løs viftene?

Ranger emnet

AnDy_99

Anbefalte innlegg

bruk hodet, fornuft og god belysning.

du må vippe ut selve rillene av ramma først.. disse skur du vel sånn ca rett ut, om du kikker inni ser du sporet de står i.

så når de er tatt ut må du skru ut en skru i hver port, oppe i toppen.

så.. vipp opp de to plastklipsene og skli møkka ut. kan hende de sitter ganske godt fast i selve luftporten bakom, men med makt så går det!

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by kimoajajaj

På min satt den som er i midtkonsollen noe så inn i helvette, måtte hente fram spinaten for å få den opp;)

Selv om de satt godt så var det egentlig enklere enn jeg trodde..

det er der "med makt så går det"-delen kommer inn..

sånn er det med alle delene på en golf.. det kan kanskje virke som om det sitter fast, men det er bare en stor løgn :-)

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talking about interiour stuff..

Jeg er selvfølgelig ivrig med interiør shinern`n til turtlewax. En u-ting med dette er at det blir vanskelig å tørke støv i bilen pga at støvet fester seg til voksen som er på dashen.. regner med jeg blir nødt til å vaske ned med salo til sommern, å så shine opp igjen:)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...

Jeg har og brukte den litt men jeg syns ikke det varte like lenge?.

Jeg blir nok uansett å gå over til den til sommeren.

Jeg brukte den på vår passat, var nesten ubehagelig ved noen situasjoner pga. dashbordet ble så blankt å skapte gjenskinn i frontruta.. :)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider