MikeNike Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Hei.. ! Jeg ser gjerne etter div styling deler som lykter, grill og senkesett, panserforlenger.. alt av interesse ! :) Gjerne brukt, spiller ingen rolle :) Kan også nevne at jeg ser etter luftfilter og/eller kit som passer polo 6N 97mod Er veldig ivrig, så PM meg da vel ! Mvh Mike EDIT: Ikke min polo på bildet! :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 hei har noen lykter og panser forlenger og en baklukesenker som selges... hvis du er interesert send mail. ingevel at gmail . com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_96 Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Sto ikke på lista di, men jeg selger color consept interiør=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg