Marianne89 Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Hva bruker dere til å behandle alufelger? Jeg har kjøpt meg nye alufelger idag, og vil gjerne ha tips og råd om produkter jeg kan bruke for å få de til å vare lengst mulig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 du burde ta en titt her: http://autogeek.net/tirewheelcare.html autogeek har mye bra til en fornuftig pris .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Swissvax Autobahn felgvoks :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne89 Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Takk, skal ta en titt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg