Golf2 Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by RSS skal sandblåse litt på golfen og har aldri sandblåst før, har dere noen tips?, så jeg ikke gjør dette helt feil Ha på deg mye klær, hansker som går langt oppåver armen, lue, Viktig med briller, ørklokker og prøv å dekke til plasser der sanden kan trenge inn mellom klærne dine:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tatoristen Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Har en stor haug me sang i gården.. Sånn som brukes i vanlig sandkasse..Går det ann å bruke det, eller må man ha fin sand? jeg brker sand fra biltema men sikter oxo egen sand fra verk:) blir ca 500 ganger billigere og d sikter selv t den størelsen d vil ha på kornene til hva jeg skal sandblåse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 sanda må vel også være helt tørr, og fri for salt, viss ikke vil jo ting ruste fort igjen. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burobeng Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Biltema har fått en ny type blåsesand av Olivin. Det blir et fint grønnskjær på tunet av den, men jeg synes den tar dårlig. Er kanskje kornene for runde eller myke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burobeng Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Jeg har sandblåsepistol fra Biltema, den har en slange som jeg setter oppi sandbøtta. Det fulgte med 4 forskjelige metalldyser og 4 keramikktupper. Er det noen som kan forklare prinsippet for hvilke dyse/tupp kombinasjon som gir best effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg